Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluatteko tietää oman arvonne? Helppoa...

Vierailija

Katsokaa kaikkia vihollisianne. Ovatko he suuria vai mitättömiä? Ihminen, jonka vihamiehet ovat mitättömiä pikku surkimuksia, ovat sitä todennäköisesti itsekin. Ystävät eivät kerro ihmisestä niin paljon kuin viholliset, sillä ystäviä on kaikenlaisia. Viholliset ovat aina samaa tasoa ihmisen kanssa.

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Jos teillä ei ole edes yhtä vihollista, ette ole edes olemassa. Jokainen itseään kunnioittava ihminen omaa vihollisia!

Ap

Vierailija

Ketä on mun viholliset? :D Ei mulla ole niitä. Mulla ei ole kilpailua ylenemisest' tms työkavereiden kanssa. Mulla ei ole riitaisia välejä exien kanssa. Mulla on hyvät välit mun vanhempiin ja veljeen sekä kaikkiin muihinkin sukulaisiin. Mulla ei ole mitään kaunoja kouluajoilta.

Mitä se kertoo minusta? :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Keillä on vihollisia ja miksi? Antakaa esimerkkejä!

Jos ette ole herättänyt kenessäkään kateutta ja katkeruutta, olette joko koko ikänne myötäilleet muita, tai sitten teillä ei ole mitään kadehdittavia ominaisuuksia.

Itse olen suututtanut suuren joukon ihmisiä. Täytyy vain pitää huoli, että vihamiehet vihaavat sinua oikeista syistä.
Ap

perustelutkiitos

Uskovatkohan kiusaajat tähän? Mietin vaan, kun yleensä kohteeksi valitaan se kateuden kohde.

Joten ei voi mitenkään pitää paikkaansa. Ihminen joka yrittää ylentää itsensä keräämällä porukkaa piereskelemään jonkun elämää, on täysin arvoton. Hän saattaa valita kenet tahansa. Se ei tee kenestä tahansa arvotonta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keillä on vihollisia ja miksi? Antakaa esimerkkejä!

Jos ette ole herättänyt kenessäkään kateutta ja katkeruutta, olette joko koko ikänne myötäilleet muita, tai sitten teillä ei ole mitään kadehdittavia ominaisuuksia.

Itse olen suututtanut suuren joukon ihmisiä. Täytyy vain pitää huoli, että vihamiehet vihaavat sinua oikeista syistä.
Ap

Miksi mun pitäisi vihata ihmistä, joka jostain syystä tuntee kateutta mua kohtaan? Jos jonkun kanssa ei natsaa, mä en ole semmoisen kanssa tekemisissä, ellei ole pakko. Silloinkaan en mene henkilökohtaiselle tasolle. Jos en tule jonkun ihmisen kanssa toimeen, en vatvo asiaa ja ajattele häntä vihollisenani.

-

Jyrkät, mustavalkoiset ja hankalat ihmiset suututtavat toisia ihmisiä. Itselleen on tietenkin helppo selitellä, että toiset ovat vain "kateellisia".

vaikea.sanoa

Vierailija kirjoitti:
Ketä on mun viholliset? :D Ei mulla ole niitä. Mulla ei ole kilpailua ylenemisest' tms työkavereiden kanssa. Mulla ei ole riitaisia välejä exien kanssa. Mulla on hyvät välit mun vanhempiin ja veljeen sekä kaikkiin muihinkin sukulaisiin. Mulla ei ole mitään kaunoja kouluajoilta.

Mitä se kertoo minusta? :D

*En tiedä. Voi kertoa hyvää tai pahaa. Myös psykopaateilla on paljon kavereita, ja kaikki ovat samaa mieltä kuin hän asioista.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat