Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suhtaudutko baarissa valomerkin jälkeen tulleisiin tuntemattomien miesten iskuyrityksiin lähtökohtaisesti myönteisesti vai kielteisesti?

Vierailija

Niin?

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Myönteisesti, jos on lisää alkoholia tarjolla. Kaikista paras, jos lähtee enemmänkin porukkaa mukaan jatkoille. 

Negatiivisesti, jos tarjolla on "teetä" ja selvästi vonkaa seksiä. 

Vierailija

Samalla tavalla kuin muihinkin iskuyrityksiin: kielteisesti. Ei kiinnosta iskemiset. Olen valmis tutustumaan ihmisiin ja juttelemaan niiden kanssa, mutta tuollainen iskemiskulttuuri on mulle vastenmielistä.

Vierailija

En ole vuosiin käynyt baareissa, mutta muistaakseni nuo valomerkin tienoilla koetut iskuyritykset olivat poikkeuksetta yritys saada jämätavarasta edes jotakin irti ennen kuin on myöhäistä. Jos pitää kohteliaisuutena esimerkiksi lausahdusta "mä en saanu täältä ketään hyvää mukaan mut voin mä sun luo tulla panemaan", tuohon voi suhtautua positivisesti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Samalla tavalla kuin muihinkin iskuyrityksiin: kielteisesti. Ei kiinnosta iskemiset. Olen valmis tutustumaan ihmisiin ja juttelemaan niiden kanssa, mutta tuollainen iskemiskulttuuri on mulle vastenmielistä.

Tämä!

Vierailija

Jos notkuu baarissa yksin vielä valomrekin jälkeen, niin miksiköhän?

Aika turhaahan se on, parhaat ovat poistuneet jo paljon ennen valomerkkiä.

Vierailija

Menen baariin vain kun haluan seksiseuraa. Ja jos sitä ei ole ennen valomerkkiä löytynyt, niin toki myönteisesti suhtaudun sen jälkeen tuleviin yrittäjiin. 

Vierailija

Suhtaudun vähäeleisen torjuvasti, niin kuin niihin aikaisempiinkin iskuyrityksiin. En ole baarissa etsimässä seuraa enkä lähde kenenkään matkaan.

Vierailija

Positiivisesti! Hauska seurata niiden iskuyrityksiä vaikka tiedänkin olevani just sitä b- tai jopa d-luokan tavaraa joka ei alkuillasta kelpaa! Ikinä en niitä kotiini asti vie saati lähde tuntemattomien sohville nuohoutumaan mutta muutaman korttelin verran on aina aikaa nostattaa itsetuntoa :D

Vierailija

Myönteisesti, parinkymmenen vuoden parisuhteen jälkeen kaikki iskuyritykset on plussaa. Kiltinoloisille kerron heti, että minuun ei kannata tuhlata aikaa, ja yritän joskus vielä vinkata paremman kohteen. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Äärimmäisen kielteisesti.

Tosin en koskaan ole jäänyt baariin valomerkkiin asti :) Ei kuulu minun tyyliini. 

Hah! Silloinhan se hauskuus ja ihmismielen moninaisuus vasta alkaa. Sisääntulo baariin n. 1:00 jälkeen, niin olet vielä tarpeeksi virkeä illan kiinnostavimpina hetkinä!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos notkuu baarissa yksin vielä valomrekin jälkeen, niin miksiköhän?

Aika turhaahan se on, parhaat ovat poistuneet jo paljon ennen valomerkkiä.

Parhaat eivät siellä olleetkaan.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat