Äidinmaidosta tutteliin

Nannannaa

Tyttö on nyt yli 6kk ja haluaisin alkaa pikku hiljaa vieroittaa rinnalta mutta miten? Ei juo tuttipulloa, ei ole koskaan juonut. Ottaa nyt nokkamukista vesihörppyjä ruokailulla, mutta jos laitan mukiin tuttelia niin ei käy.. Minkä merkistä äidinmaidostavierottajaa käytätte? Nyt on NAN ja Tutteli kokeiltu sekä jauheena että valmiina juomana, mutta sylkee kaiken ulos.. Kokeiltiin nyt viikonloppuna siten että oltiin 3 tuntia syömättä ( normaali ruokailuväli) ja lähdin itse käymään kaupassa ja sillä välin isä syötti. Soseen kyllä söi nätisti mutta kun yritti välillä ujuttaa maitoa nokkamukista niin ei vaan suostu juomaan.. ensin hörppää kun luulee vedeksi mutta sitten sylkee pois eikä enää suostu koskemaan koko mukiin.. Olisiko hyviä neuvoja tai mikä korvike maistuu hyvältä? Maistoin itse ja oli kyllä niin ikävä raudan maku etten kyllä itsekään joisi

Kommentit (2)

Vierailija

Ai niin ja tiedän ettei ole mikään kiire vieroittaa rinnalta, mutta tämä on minun tahtoni, piste :) Arvostan teitä jotka jaksatte imettää käveleviä taaperoitanne mutta minä en niin halua tehdä.

-ap-

Vierailija

Pumppaa omaa maitoa pulloon ja pikkuhiljaa lisäät sekaan korviketta. Näin meillä oppi pullolle. Just puoli vuotiaana aloiteltiin pullolle opettelua. Tyttö on nyt 7kk, ja juo sekä pullosta että 2xvrk vielä rinnastakin, mutta tarkoitus olisi lopettaa imetys tässä muutamassa kuukaudessa. Tsemppiä!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat