En kestä tätä äidin kuoleman pelkoa :(

Vierailija

Sain tänään kuulla, että äidilläni on mahdollisesti syöpä. Pelottaa niin paljon. Olen vasta 17-vuotias. Äitini on minulle kaikkeni, isä ei ole kuvioissa juurikaan ja äiti on aina ollut minulle tuki ja turva. En tiedä miten kestän tätä. Pian tulee varmistus onko hänellä se varmasti vai ei. Äidin suru repii minut aivan rikki..

Kommentit (1)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sain tänään kuulla, että äidilläni on mahdollisesti syöpä. Pelottaa niin paljon. Olen vasta 17-vuotias. Äitini on minulle kaikkeni, isä ei ole kuvioissa juurikaan ja äiti on aina ollut minulle tuki ja turva. En tiedä miten kestän tätä. Pian tulee varmistus onko hänellä se varmasti vai ei. Äidin suru repii minut aivan rikki..

Sinulla ei nyt ole helppoa. Se on selvää. Mutta yritä rauhoittua ja odota mikä on tulos kokeista. Muista, vaikka hällä olisikkin syöpä se ei tarkoita että hän kuolisi. Tosi monet syövät pystytään nykypäivänä hoitamaan.

Sinun on vain pyrittävä ajattelemaan positiivisesti, mikä ei aina ole helppoa. Olen itse käynyt läpi läheisen kuoleman (sen pahimman) ja suruhan ei koskaan häviä sen kanssa vain on opittava elämään.

Jos käy se pahin mahdollinen niin hae apua terveyskeskuksesta tai hae apua kriisipalvelusta. Ja vaikka nytkin ota yhteyttä kriisipuhelimeen ja sitä kautta mene juttelemaan ammattilaisten kanssa asiasta.  Ja jos pahin käy, niin hae kriisipalvelun kautta mahdollista päästä vertaisryhmään. Apua on saatavilla jos olet sitä valmis vastaanottamaan. Voimia sinulle ja toivotaan parasta.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat