sain kirjeen Hedman Partnerilta

Vierailija

Onko täällä muita jotka saaneet? 

Miten mun kannattais toimia?

Olen käyttänyt sovellusta jonka avulla katsonut leffoja, joten tämä jakokin on voinut tapahtua tämän sovelluksen avulla ilman että olen sitä erikseen itse jakanut. Joten en ole täysin syytön. Tosin mulla ei ol mitään muistikuvaa olenko tällaista leffaa katsonut saatikka jakanut mikä laskussa mainitaan.

Eli heitänkö laskun menemään vai laitanko s-postia ja vaadin todisteita? Itselläni niitä ei ole sillä ostin kk sitten uuden koneen ja vanha on kaatopaikalla. Tämä lasku koskee puolivuotta sitten tapahtunutta jakamista. 

Kommentit (14)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mut kannattaako asialle tehä mitään? antaa olla vai laitanko s-postia?

Ei kannata tehdä mitään. ITse en maksanut enkä laittanut mitään postia, ei tapahtunut mitään jatkoa. 

Vierailija

Käyttäkää ihmiset VPN:ää. Ei maksa paljoa ja vältytte tällaisilta ongelmilta, ja suojaatte yksityisyytennekin samalla. Kotimainen tuo Freedome VPN erinomaisen toimiva. Tuolla digilelut-linkissäkin:

"Tekijänoikeuksia valvovat tahot saavat selville laittomasti elokuvia, televisiosarjoja ja musiikkia torrenttien kautta lataavien tai Popcorn Timen kautta katsovien käyttäjien ip-osoitteet, ellei sitä ole piilotettu VPN-yhteyden avulla. Tekijänoikeuksia valvovat tahot saavat ip-osoitteita käyttävien henkilöiden henkilötiedot operaattoreilta, mutta vain markkinaoikeuden päätöksen avulla."

Vierailija

Reklamoit lähettäjälle laskusta ja pyydät yksilöimään henkilön, joka ko. aineistoa on jakanut sekä esittämään kirjallisen näytön asiasta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mut kannattaako asialle tehä mitään? antaa olla vai laitanko s-postia?

Laita sähköposti, jossa ilmoitat asian jatkokäsittelyn maksavan 100€ /tunti ja jatkamalla asian eteenpäinvientiä kyseinen firma hyväksyy tehdyn sopimuksen ja sitä kautta sitoutuu maksavaan vaaditun summan.

Vierailija

sä voit pyytää saada niiltä sen mihin ne perustaa väitteensä, mutta muuten et kerro niille yhtään mitään. ne saa vaan siitä lisäainesta mahdolliseen oikeudenkäyntiin. jos tuo menee oikeuteen joskus, niin sitten joko esität "hölmöä" ja kiellät kaiken, et tiedä mistä ne puhuu ja voit sanoa, että koneenkin voi tutkia jos haluaa. kun ne tajuaa, että kone on uusi, niin toteat vain, että totta kai kun vanha meni rikki. tai sitten riippuen mitä käytit niiden ohjelmien katsoamiseen, niin toteat, että sä vain katselit leffoja netistä sillä ja sillä softalla. toteat myös, että tuon pitäisi olla ihan laillista, kun tekijänoikeustahot ovat niin monesti julkisuudessa sanoneet. (googlettamalla löytyy noi jutut. yleensä lätkän mm-kisojen yhteydestä). mistään jakamisesta sä et tiedä mitään etkä mistään tallennuksesta kovalevylle tms. sä olet vain luullut sen olevan iha ok. noi siis oikeudessa, sitä ennen et sano niille mitään. tuskin vievät oikeuteen, jos eivät saa mitään lisämateriaalia sinne. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miten nuo arpovat kenelle laskun lähettävät, jos samassa taloudessa asuu monta ihmistä? Lähtee sille jonka nimissä liittymä on?

Jos ajat autollasi valvontakameraan, lähteekö lasku ajajalle vai auton omistajalle?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat