Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tupakan lopettaminen ja vieroitusoireet

Vierailija

Olen ollut pari päivää ilman ja nyt en saa unta lainkaan. Tuon lisäksi sydän takoo aivan omaan tahtiin ja varsinkin yöllä tuo muljahtelu häiritsee. Lisäksi minulle tulee välillä ruuan jälkeen oksettava olo. Päätä särkee, närästää, olo on sumuinen, ahdistaa. Voiko tupakka aiheuttaa tuommoisia vieroitusoireita? Nämä oireethan ovat pahemmat kuin itse tupakanhimo.

Kommentit (3)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Todellakin voi. Kuinka runsaasti olet polttanut? Käytätkö nyt apuna mitään nikotiinivalmistetta?

En ole polttanut kuin vuoden tupakkaa ja sitä menee puoli askia päivässä. En käytä mitään nikotiinivalmisteita. Nyt mennään cold turkey.

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin voi. Kuinka runsaasti olet polttanut? Käytätkö nyt apuna mitään nikotiinivalmistetta?

En ole polttanut kuin vuoden tupakkaa ja sitä menee puoli askia päivässä. En käytä mitään nikotiinivalmisteita. Nyt mennään cold turkey.

Ap

En olisi huolissani noista oireista, kuuluvat asiaan. Jäävät aikanaan pois. Nikotiinivalmisteiden käytössä lopetuksen apuna ei ole mitään vikaa, jos oireet tuntuvat liian rankoilta. Nim. kokemusta on.

Tsemppiä lopettamiseen, se onnistuu!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat