Mies oli juhlimassa, paidassa meikkiä

Vierailija

Mies oli juhlimassa ja kauluspaidan rinnukset ja kaulukset ihan meikkivoiteessa... Mitä pitäisi ajatella?

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

Ei tarvi olla mitään muuta kuin vain halannut jotain, eikä siinä halauksessa tarvi olla mitään seksuaalista. Mua nolotti kun kerran, ja ihan vielä selvinpäin, halasin yhtä miestä jonka näin pitkästä aikaa, ja mun luumunpunaista huulipunaa jäi sen kaulukseen... Kotona varmasti vaimo ihmetteli. Mutta tosiaan ei ollut muuta kuin yli 10 vuotta viimeksi nähneiden ystävien täysin ei-seksuaalinen halaus.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mies oli juhlimassa ja kauluspaidan rinnukset ja kaulukset ihan meikkivoiteessa... Mitä pitäisi ajatella?

Voin vain sanoa, että on ollut jonkun naisen seurassa. Sata kertaa olen naisena baarissa joutunut (olen naimisissa) suurinpiirtein raahaamaan väkisellä pois irti minusta niitä varattuja miehiä. Ihan sikoja siellä. Ei auta vaikka sanoisi on lapset, ei kiinnosta, voitko mennä kauemmas. Ne ei osaa käyttäytyä. Miehesi on bongannut naisen jota ei ole haitannut vaikka on varattu mies. Niin se on mennyt. Usko Mitä näet-tuskin kaulus meikissä olisi jos olisit paikalla ollut. Jos ei sinun meikissä:) mies puhutteluun. Omani saisi katsella uutta kamppää tilanteessasi.

Vierailija

Sanoin miehelle "vitsillä" että jaahas oot ollu naisissa kun paita ihan meikissä.. Vastaus oli "hehheh juujuu" Tiedän että näki joitain naispuolisia ystäviäänkin tuona iltana että ovat voineet toki halailla ihan vaan.. Mutta hassua tosiaan kun meikkiä oli myös kauluksissa.. -ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sanoin miehelle "vitsillä" että jaahas oot ollu naisissa kun paita ihan meikissä.. Vastaus oli "hehheh juujuu" Tiedän että näki joitain naispuolisia ystäviäänkin tuona iltana että ovat voineet toki halailla ihan vaan.. Mutta hassua tosiaan kun meikkiä oli myös kauluksissa.. -ap

on ollut naisissa. Hyväksy tai jätä se sika. Tosiasia. Kyllä tämän päivän naiset hyväksyy kaikki selitykset. Huh huh.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Voi kuule sitä meikkiä tarttuu ihan halaamisestakin. Ja naisten halailu on yleistynyt Suomessa. 

Selitystä. Ja naisten vaatteet tuoksuu miehelle kun baarista kotiin tulevat;) kun on vähän halailtu. Haloo. Nähnyt näitä miehiä sata kertaa. Kun ovat yksin liikkeellä ilman puolisoa ei mitään rajaa..

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat