Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset tuoksuu hyvälle

Vierailija
24.11.2015 |

Onko naiset luotu maapallolle, että me miehet voidaan haistella heitä?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kuvitellut yhtään mitään, tein hyvin viattoman avauksen positiivisella ja hyvällä mielellä. Vastaukseksi olen saanut pääsääntöisesti herjaamista ja haukkumista, se on teidän tapa reagoida ilmeisesti kaikkeen.

Ap

Ajatteles, jos olisit kertonut että haluaisit tehdä naisen onnelliseksi tekemällä herkullisen aterian joka syötäisiin kynttilänvalossa.

Todennäköisesti joku tulisi sanomaan että ai, tiskit jätät naiselle ja toinen varmaan kertoisi kiittävänsä näyttävänsä seuraavana päivänä, mitä siitä ateriasta sitten tuli...

Ai että nainen tulisi oikein ONNELLISEKSI kun hänelle on suotu kokata ateria?

voihan sitä valita kiittämättömyyden. Toisille tuo ehkä tulee itsestäänselvyytenä, oikeastaan minullekin nykyään.

Vietin ensimmäistä viikonloppuani nykyisen miesystäväni kanssa, hänen luonaan. Tuli nälkä ja vihjailin että tilataanko pitsat. Mies kääri minut peittoon, antoi kaukosäätimen ja sanoi, että pikku hetki.

Ja sitten hän tuli ruokalautasen kanssa. En ollut tajunnutkaan, miltä se tuntuu kun joku tekee mulle ruokaa! Se on jotain ihan muuta kuin viedä deitti ulos syömään. Mutta tämä mies oli tehnyt ruokaa, ja vieläpä hyvää ruokaa!

Rupesin itkemään.

Ei se edellinen suhteeni huono ollut, vaikka olinkin ruuanlaittovastuussa. Itse osoitin rakkauttani ruualla, minusta oli joka päivä hienoa nähdä perhe samassa pöydässä. Siis ihan sellaista arkea.

Nyyh, nyyh! Voi sua reppanaa! Kannattaisi kyllä mennä jonnekin hoitoon sinunkin. Mulle se on ihan selvää ja normaali asia, että kanssaihmisiä huomioidaan, varsinkin parisuhteessa. Oli se sitten heille kokkaamista tai mitä vaan, niin en nyt todellakaan ala suuressa kiitollisuudenvelassa porata pillittää sellaisesta! Totta kai rakkaudella otan vastaan huomionosoitukset, mutta jotain rajaa oikeesti. N25

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla