Naiset tuoksuu hyvälle

Vierailija

Onko naiset luotu maapallolle, että me miehet voidaan haistella heitä?

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Ette te kaikki tuoksu hyvälle, ymmärrän, te olette sikoja, ei se mikään yllätys ole. Ja en halua haistella teidän eritteitä tai paskaa, en ole sairas niinkuin te olette.

Ap

Vierailija

Onnelliset ja iloset ihmiset tuoksuu hyvälle, stressaantuneet ei vaikka olis millasta hajuvettä...sitten ne vaan tuoksuu hajuvedelle, jää se huumaavuus pois. Johtu feromoneista ja olikohan oksitosiini myös yks vaikuttaja tässä tuoksun miellyttävyydessä ☺

Vierailija

Jotkut ei vain kykene edes näin yksinkertaista avausta lukemaan ilman, että haluavat kääntää tämän haukkumiseksi ja negatiiviseksi. 

Ei pysty, ei pysty pakko haukkua ja ruveta räksyttämään.

Vierailija

Onko susta positiivista ja tervettä kysellä, että onko naiset luotu miesten haisteltavaksi? Vittu että olet typerä. :D Kuvittelitko hurmaavasi kaikki naiset tuollaisella?

Vierailija

Itse olen niin tuoksuorientoitunut ihminen, että aloitus ilahdutti. Sitten tulee näitä ihme kommentteja!

Minun mieheni tuoksuu hyvälle. Minun mielestäni hyvälle. Ja se tuoksu ei lähde partavedestä eikä saippuasta, vaan jostain hänestä itsestään. Kaikkein huikeinta on, kun joskus rakastellessa hänestä pölähtää sellainen haju, josta ei edes saa kiinni mutta hajuhermoa pitkin se kulkee aivojen tulkintakeskukseen...

Joskus miehen kainalot haisee pahallekin hielle, mutta se ei haittaa koska yleensä ottaen hän huolehtii hygieniastaan hyvin.

Vierailija

En ole kuvitellut yhtään mitään, tein hyvin viattoman avauksen positiivisella ja hyvällä mielellä. Vastaukseksi olen saanut pääsääntöisesti herjaamista ja haukkumista, se on teidän tapa reagoida ilmeisesti kaikkeen.

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onko susta positiivista ja tervettä kysellä, että onko naiset luotu miesten haisteltavaksi? Vittu että olet typerä. :D Kuvittelitko hurmaavasi kaikki naiset tuollaisella?

Mikä sua hajuissa noin ärsyttää? Meneekö suoraan seksin osa-alueelle vai haisetko itse pahalle?

En ottanut aloittajan kirjoitusta ollenkaan niin, että hän haluaa haistella kaikkia naisia tai edes viettää päivää nuuhkien. Käsitin, että hän ilahtuu joskus vaikka hississä törmätessään hyvältä tuoksuvaan naiseen.

Tai on viettänyt yön tyttöystävän vierellä ja on yhä huumaantunut tästä tuoksusta.

Ja noin muutenkin tuntuu tykkäävän naisista, pitävän kaikkia ihanina. Tosin ehkä voin laskea itseni pois ap:n tarkoittamasta joukosta, hän varmaan pitäisi minua yli-ikäisenä. Oma mieheni kyllä muistaa sanoa, että tuoksun hyvältä.

Hän sanoo myös, että näytän hyvältä, mutta jotenkin tuo tuoksuminen on henkilökohtaisempaa. En oikein tiedä, miten ottaisi, jos joku tuntematon tulisi kehumaan hajuani.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En ole kuvitellut yhtään mitään, tein hyvin viattoman avauksen positiivisella ja hyvällä mielellä. Vastaukseksi olen saanut pääsääntöisesti herjaamista ja haukkumista, se on teidän tapa reagoida ilmeisesti kaikkeen.

Ap

Ajatteles, jos olisit kertonut että haluaisit tehdä naisen onnelliseksi tekemällä herkullisen aterian joka syötäisiin kynttilänvalossa.

Todennäköisesti joku tulisi sanomaan että ai, tiskit jätät naiselle ja toinen varmaan kertoisi kiittävänsä näyttävänsä seuraavana päivänä, mitä siitä ateriasta sitten tuli...

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat