Jos en ala saada mieheltäni parempaa seksiä

Vierailija

Haen sitä varmasti vielä joskus muualta. Vaikka vasta sitten kun lapset ovat isoja. Luovuta en asian kanssa.

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Ei. Parisuhteessa opetellaan molempia miellyttävää seksiä yhdessä. Toistakymmentä vuotta on jo mennyt, eikä parempaa voi olla. Paljonon opittu ja pidetty hauskaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Haen sitä varmasti vielä joskus muualta. Vaikka vasta sitten kun lapset ovat isoja. Luovuta en asian kanssa.
Oletpa itsekäs hedonisti. En tykkää. Mies

Vierailija

Toisessa ketjussa olikin juuri juttua siitä, että ulinaa ja valitusta kuulee lähinnä naisilta. Tämä ketju on taas yksi osoitus siitä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mikä seksissä on huonoa?

Kesto (aina vain n. 10-max 30 min), jaksaisin itse vaikka pari tuntia. Miestä ei tunnu kiinnostavan kuin yhdyntä, vain se on hänelle oikeaa seksiä. Muutakin on joskus, mutta koko ajan huomaa miehellä olevan kiire yhdyntään ja aina vain vaginaaliseen, ei koskaan anaaliseen. Miestä ei siis kiinnosta suu- eikä käsihommat joiden avulla seksiä voisi pitkittää tunteja kestäväksi jolloin voisin saada vaikka 10 orgasmia ja ehkä emätinorgasmi ja ejakulointikin voisi tapahtua (ei ole koskaan tapahtunut). Ap

Vierailija

Olen yksinäinen mies, joten ei ole samanlaisia fiiliksiä, mutta muuten olen sitä mieltä, että TEE SE! Mieluiten minun kanssani, jos et ole umpiruma.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä seksissä on huonoa?

Kesto (aina vain n. 10-max 30 min), jaksaisin itse vaikka pari tuntia. Miestä ei tunnu kiinnostavan kuin yhdyntä, vain se on hänelle oikeaa seksiä. Muutakin on joskus, mutta koko ajan huomaa miehellä olevan kiire yhdyntään ja aina vain vaginaaliseen, ei koskaan anaaliseen. Miestä ei siis kiinnosta suu- eikä käsihommat joiden avulla seksiä voisi pitkittää tunteja kestäväksi jolloin voisin saada vaikka 10 orgasmia ja ehkä emätinorgasmi ja ejakulointikin voisi tapahtua (ei ole koskaan tapahtunut). Ap

Aika harvaa ihmistä kiinnostaa räplätä toista tuntitolkulla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä seksissä on huonoa?

Aika harvaa ihmistä kiinnostaa räplätä toista tuntitolkulla.

Saisi pannakin niin monta kertaa kuin jaksaa. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä seksissä on huonoa?

Aika harva jaksaa tuntitolkulla. Oletko puhunut miehelle toiveistasi? Aika monella alkaa olla jo muutaman orkun jälkeen paikat jokseenkin hellänä, mutta enhän minä tiedä, millainen kone olet.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat