onko muita, joiden on vaikea vastata viesteihin?

Vierailija

Mun on tosi vaikea. Jos en heti saa laitettua viestiä, niin en meinaa vastaisuudessakaan saada.

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Mun yksi entinen opiskelukaveri vastasi vuoden (!) viiveellä yhteen lähettämääni viestiin. Pahoitteli vielä viivettä. Itsekään en ollut ollut häneen yhteydessä siinä välin. Tosin ollessaan yhteydessä hän oli palvelusta vailla.

On myös eräs toinen tuttu, joka vastasi kuukausien päästä ja hänellekin viesti alkoi valtavalla pahoittelulla. Tavattuammekin pahoitteli, ettei ollut ehtinyt vastata. Samanaikaisesti kyseli luotani yösijaa.

Sinänsä ihan pikku juttu ja olen jättänyt yhteydenpidon heidän suuntaansa.

Vierailija

Minulla! Vastaan kyllä puhelimeen helposti ja olen muutenkin sosiaalinen, mutta viesteihin vastaaminen on ihan kaameaa. Tämän takia olen jättäytynyt pois facebookistakin. Vastaan viesteihin oikeastaan vain parille hyvälle ystävälleni.

Viestitellessä tulee niin helposti väärinymmärryksiä ja olen todistanut, kuinka ihmiset riitaantuvat jopa kuukausiksi näiden väärinymmärrysten takia.

Vierailija

Nonchaleeraus...onhan se eräänlainen vastaus ...ei pidä vetää palkoa nykyaikana siitäkään.
Itse harrastan liiankin ahkerasti tätä lajia :D.

Vierailija

Mua tympii vastata viesteihin ja puheluihinkin. En yhtään tykkäisi olla sidottu kännykkään. Muistan, että joskus rakastuneena olen nukkunutkin kännykkä kädessä. Kännykkä oli muutenkin aikaisemmin mukava, silloin tällöin ilahduttava toveri. Kehityksen kehittyessä kaikki uutuudenviehätys on kännykästä mennyt. Se on vaan rasittava kusipää, joka vaatii ja vaatii, lisää virtaa tai lisää päivityksiä, ja joka tekee asioita joita en halua, jos vahingossa sormi hipaisee väärää kohtaa. Siis kiusaava ja anteeksiantamaton kusipää.

Usein tungen sen kirjoituspöydän laatikkoon ja pidän siellä.

Vierailija

Joo, tässä juuri aamun aikana oon vastannut kahteen viestiin, joita olin pantannut monta päivää. Yksi olis vielä hoidettavana. Jos en heti vastaa, saatan unohtaa, ja sitten kun tuntuu että on mennyt liian pitkään, homma muuttuu vielä vaikeammaksi. 

Osaan kyllä muutenkin rakentaa ihan tavallisista asioista ylitsepääsemättömiä esteitä: lääkäri yms. aikojen varaaminen (tällä hetkellä jonossa lapsen neuvola, mun gyne ja hammaslääkäri), kotityöt (ei se lattioden pesu niiiin vaikeeta voi olla), muuten vaan ikävät hommat (veroehdotus, joulukortit mitä näitä nyt on). 

Jos saan hyvän rytmin päällä, tällaiset jutut hoituu itsestään, mutta nyt oon työttömänä ja tuntuu että pienetkin asiat on ihan mahdottomia hoitaa.

Vierailija

Mulla sama, 10. Vastasin kahteen tekstiviestiin ja yks vielä olis edessä!
Mä saan lääkärit ja lapsen menot just ja just hoidettua mutta tuskaa se on. Ne on kumminkin sillain akuutteja että on pakko. Matlakorvausten hakua olen lykännyt niin, etten varmaan ihan kaikkia korvauksia saa.... ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olisi jännä tietää millaisia viestejä te saatte jos niihin voi vastata vielä monen päivän päästä?

Vastaajaa 9 ärsyttää kyllä myös se, että ihmiset ei voi soittaa, jos on kiireellistä asiaa, johon haluaa vastauksen nopeasti. Kun soittaa ja toinen vastaa, niin homma on hoidettu. En kestä hälytysääniä, joten ihan oikeasti saattaa mennä monta tuntia, tai seuraavaan päivään ennen kuin katson viestit. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mua tympii vastata viesteihin ja puheluihinkin. En yhtään tykkäisi olla sidottu kännykkään. Muistan, että joskus rakastuneena olen nukkunutkin kännykkä kädessä. Kännykkä oli muutenkin aikaisemmin mukava, silloin tällöin ilahduttava toveri. Kehityksen kehittyessä kaikki uutuudenviehätys on kännykästä mennyt. Se on vaan rasittava kusipää, joka vaatii ja vaatii, lisää virtaa tai lisää päivityksiä, ja joka tekee asioita joita en halua, jos vahingossa sormi hipaisee väärää kohtaa. Siis kiusaava ja anteeksiantamaton kusipää.

Usein tungen sen kirjoituspöydän laatikkoon ja pidän siellä.

Tämä. Koulusta ei saa breikkiä, kun whatsapp/messenger huutaa ryhmätöistä ja muista. Töistä ei saa breikkiä, kun taas puhelin huutaa eri viestimien kautta tulevia viestejä 24/7. Vihaan tätä kännykkäaikaa. Vapaa-aika ei ole vapaa-aikaa, vaan aina pitäisi olla valmis vastaamaan joka hemmetin juttuun sillä sekunnilla. En halua. En halua antaa ajastani jatkuvasti muille, haluaisin ihan omaa aikaa ilman, että pitäisi olla vapaa-aikanaan tekemässä jotain töihin tai kouluun liittyvää. Ihan hemmetin ahdistavaa, haluaisin luopua koko älyluurista.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat