Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mua häiritsee peilit kotona!

Vierailija

Vaikka en olis ruman näköinen. Mistähän johtuu?

Kommentit (8)

Vierailija

Aina illal/yöl ku meen vessaa nii en tykkää kattoo peilii ja sit jos kävelen sänkyy nii katon olkkaris iha eri suuntaa ku mis peili on. Ja en kans yhtää tiiä mikä siin peilihommas on mut mut :D joskus tullu kytättyy omaa naamaa jos jonkinmoisessa kuosissa peilistä ni ei kait tällä iällä enää haluu naamaansa katella...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Aina illal/yöl ku meen vessaa nii en tykkää kattoo peilii ja sit jos kävelen sänkyy nii katon olkkaris iha eri suuntaa ku mis peili on. Ja en kans yhtää tiiä mikä siin peilihommas on mut mut :D joskus tullu kytättyy omaa naamaa jos jonkinmoisessa kuosissa peilistä ni ei kait tällä iällä enää haluu naamaansa katella...

Sama kakkosella. :P Mua ei kauhistuta oma rumuus, vaan... Jokin. Menee järjettömien pelkojen kategoriaan, joskaan ei ihan fobian tasolle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Sama kakkosella. :P Mua ei kauhistuta oma rumuus, vaan... Jokin. Menee järjettömien pelkojen kategoriaan, joskaan ei ihan fobian tasolle.

Katsotko kauhuleffoja?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Katsotko kauhuleffoja?

Teininä katsoin. Nyt en ole varmaan 15 vuoteen pystynyt katsomaan, koska en kestä niitä. Mutta ehkä ne teini-iän kauhuleffat riitti tekemään tekonsa. Vilkas ja elävä mielikuvitus on, hyvässä ja huonossa. Väsyneenä varsinkin huonossa.
Kakkonen

Vierailija

Hei aika jännä juttu. Mä en ole koskaan paljon katsonut kauhuleffoja, koska en voi katsoa mitään pelottavaa. Nyt en ole katsonut vuosiin. Ja mulla myös vilkas mielikuvitus ja ilman unta stressaannun mielikuvitukesta. Ap

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat