Miksi rumille ihmisille nauretaan?

Seuraa 
Liittynyt22.11.2015

Niin miksi pitää nauraa toisen ulkonäölle? Onko syy se, että pitää sitä omaa ulkonäköään tuoda esille, että näyttää paremmalta kuin se ruma. Vai onko taustalla vain se, että on yksikertaisesti ihan sairas ihminen ja saa jotain tyydytystä siitä kun toiselle tulee paha mieli ja saa hänen itseluottamuksensa romahtamaan? Vai onko rumat vaan niin helkkarin hupaisan näköisiä, että ei voi pidätellä naurua? Kertokaa ihmeessä, haluan tietää. Tuntuu aina niin pahalta kun minulle nauretaan, melkein vielä pahemmalta tuntuu nähdä kun muille rumille nauretaan ja heitä pilkataan kun tietää sen itsekin miltä se tuntuu ja miten se vaikuttaa. Ja miksi nämä naureskelijat ja pilkkaajat hyvin monesti ovat sitä vastakkaista sukupuolta?

Terveisin Naispelko22

SE ON LOPPU NYT

Kommentit (10)

Vierailija

Minäkin haluaisin tietää syyn tähän.
Joka päivä saan tätä osakseni, olen saanut koko elämäni ajan. Usein haluaisin luovuttaa ja heittää lusikkani nurkkaan.
Lapsena reagoin haukkumisiin, nauruihin yms. siten, että pilkkaajat huomasivat satuttaneensa minua. Nykyään ympärilläni on korkea suojamuuri, en näytä ihmisille, että koski. Omissa oloissani sitten pohdin omia vikojani ja kelpaamattomuuttani. Joskus kun tuntuu todella pahalta, itken.
Kavahdan ihmisiä enkä luota heihin. En myöskään luota itseeni ja itseinhoni kasvaa alati.
Surettaa täällä palstallakin lukea viestejä, jopa aloituksia, joissa haukutaan jotakuta. Se sattuu, sillä tiedän miltä se tuntuu. Potkisin pilkkaajia persauksille suurella saappaalla, jos vain voisin. Tosin väkivalta ei auta mitään.

Vierailija

No pitää se aina todeta, että kun mies tekee tällaisen aloituksen niin vastaväitteitä ei ole kun nainen niin sanotaan että sitä ei tapahdu ja sä kuvittelet. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Rumana naisena ei tunnu olevan ihmisarvoa lainkaan ja on sitä kaikkien halveksimaa ja hyväksikäyttämää ö-jätettä.
Jep. Nimenomaan jos haluaa ihmisiä ympärille on oltava kynnysmatto tai sitten oltava kylmä kivi ja yksin. Edes niissä tilanteissa joissa todisteet puhuu puolestaan ei saa tukea, koska ulkonäkö

Vierailija

Itse en naura päin näköä, saatamme kuitenkin miehen kanssa vaihtaa mielipiteitä miksi tuokin tyyppi on syönyt itsensä tohon kuntoon tms.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No pitää se aina todeta, että kun mies tekee tällaisen aloituksen niin vastaväitteitä ei ole kun nainen niin sanotaan että sitä ei tapahdu ja sä kuvittelet. 
mulle ainakin jatkuvasti niin väitetään. Kuule sä oot itse ihan *****n ruma ja kaiken lisäksi luuserivätys, mutta en mä sitä sulle koskaan päin naamaa sanonut, tai muutenkaan. Mutta tässä se nyt on;totuus. 

Vierailija

Ne on kateellisia koska niissä ei ole mitään erikoista, edes naama jää mieleen. Ja koska erikoisuus ja erilaisuus on tavoiteltava asia, ne harmistuu kun ne itse joutuvat näkemään vaivaa sen eteen ja silti feikkaavat, ja kun joku onkin outo lintu luonnostaan se erottuu massasta ja on oikeasti uniikki ja erilainen. Eli kateus riivaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ne on kateellisia koska niissä ei ole mitään erikoista, edes naama jää mieleen. Ja koska erikoisuus ja erilaisuus on tavoiteltava asia, ne harmistuu kun ne itse joutuvat näkemään vaivaa sen eteen ja silti feikkaavat, ja kun joku onkin outo lintu luonnostaan se erottuu massasta ja on oikeasti uniikki ja erilainen. Eli kateus riivaa.
Jos oot itsevarma ne pelkää sua, koska tietää että oot todella vahva vaikka kaikki yrittää painaa maahan, joten sä oot varma menestyjä. Lisäyksenä. Eli ota kohteliaisuutena joka ikinen huomionosoitus mitä saat. Ne on kadeja

Vierailija

Eivät tajua mainostavansa itseään. Kävisivätkö sitten teille kaupaksi, jos yhtäkkiä lakkaisivatkin nauramasta? No, olette varmaan jaloja luonteita.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat