Provoja keksivät säälittää

Vierailija

Täällä on taas näitä ns. vilkkaalla mielikuvituksella varustettuja. Keksitään tarinoita ja jos joku epäilee, puolustellaan vielä sitä tarinaa. Epäjohdonmukaisuuksista huomaa, ettei tarina ole tosi. Mietin monesti, millaista on patologisen valehtelijan elämä. Eikö ole läheisiä ihmissuhteita, mitä osa-aluetta näillä keksityillä nyyhkytarinoita täytetään?

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

No tämä sinun onkin harvinaisen tylsä!Vai onko tää nyt enemmänkin sitä trollaamista?En ole vielä kovin sinut palsta slangin kanssa.

Vierailija

Koulukaveri kerran "tunnusti" minulle tykkäävänsä tehdä provoja. Olin todella yllättynyt, en olisi koskaan uskonut hänestä. Pitkään mietin omassa päässä syytä tähän käytökseen. Sitten kokeilin itsekin muutaman kerran, on muuten perkuleen hauskaa. Minulla siis aiheet ollu arkisia asioita. En halua loukata ketään. Kuhan vain testasin, että uppoaako. Enää siihen ei ole tarvetta. Siltikin pidän kaveriani hyvänä tyyppinä, kai se saa jotain jännitystä :D

Vierailija

Mä ainakin myönnän tehneeni joskus aloituksen, jossa kerroin totuuden hieman sitä mukaillen, jotta ei kukaan tunnistaisi. Se oli vaikea asia, jota halusin käsitellä loukkaamatta ihmisiä joihin asia liittyi. Uskon, että usein on vastaavanlaisesta asiasta kyse.

Vierailija

Tuli mieleen, että tänään törmäsin palstalla ekaa kertaa sellaiseen aloitukseen, jossa selvästi yritettiin myyhkytarinalla saada joku hyväuskoinen lahjoittamaan rahaa. En ole ennen tällaiseen sähköpostihuijariin törmännyt täällä.

mammanpoika
Seuraa 
Liittynyt3.2.2015

Ei ole varmaan parempaa tekemistä. Sen vielä jotenkin ymmärrän, jos vaikka haluaa lietsoa riitaa sukupuolien / aatteiden välille  ja sitten kirjoittaa sen pohjalta kärjistävästi, mutta kokonaan keksityt jutut vailla mitään tavoitteellisuutta tuntuu lähinnä vaan tyhmältä ajan tuhlaukselta.

Vierailija

mammanpoika kirjoitti:
Ei ole varmaan parempaa tekemistä. Sen vielä jotenkin ymmärrän, jos vaikka haluaa lietsoa riitaa sukupuolien / aatteiden välille  ja sitten kirjoittaa sen pohjalta kärjistävästi, mutta kokonaan keksityt jutut vailla mitään tavoitteellisuutta tuntuu lähinnä vaan tyhmältä ajan tuhlaukselta.

Minä taas en keksi mitään typerämpää kuin nuo mies-nais-yleistysprovot. Mitä niistä kukaan voi saada muuta kuin paskan fiiliksen?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin myönnän tehneeni joskus aloituksen, jossa kerroin totuuden hieman sitä mukaillen, jotta ei kukaan tunnistaisi. Se oli vaikea asia, jota halusin käsitellä loukkaamatta ihmisiä joihin asia liittyi. Uskon, että usein on vastaavanlaisesta asiasta kyse.

Se ei ole provo, jos muuntelee totuutta tunnistamisen välttämiseksi. Provo on täysin keksitty juttu. Esim. Tyyliin: lapseni opettaja laittoi Wilmaan viestin, että lapseni on ihmissusi tai että olen vasta 24 vee ja odotan kuudetta lastani, en jaksa enää.

Vierailija

Ilman provoja tää olisi hiljainen kuin kaksplus. Mut tää palsta onkin enemmän hupia, oikeeta apua täältä tuskin kukaan hakee, jutut menee liian nopeesti...

Vierailija

Olen huonannut, että usein täällä huudellaan provoksi täysin ilman syytä. On ilmeisesti niin vaikeaa ymmärtää, että ihmisiä on erilaisia ja on monta tapaa toimia. Ja aina ne tavat ei ole sellaiset, että esimerkiksi oma lapsi menee päätöksissä edelle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen huonannut, että usein täällä huudellaan provoksi täysin ilman syytä. On ilmeisesti niin vaikeaa ymmärtää, että ihmisiä on erilaisia ja on monta tapaa toimia. Ja aina ne tavat ei ole sellaiset, että esimerkiksi oma lapsi menee päätöksissä edelle.

Tai päin vastoin. Minusta äidin ei pidä käydä baarissa, kun lapset on pieniä. Ruoka tulee laittaa kotona, eikä tarjota jotain Saarioisten lisäainesontaa. Kun ilmaisen, että olen mm. näistä asioista melko tiukasti tuota mieltä, joka kerta huudellaan, että on provoa. Ei ole.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onko ap tullut trollin huijaamaksi ja nyt siitä tuohtuneena rustannut tämän, vai miksi tällainen aloitus?

Ohis, mut mikä on trolli?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat