Traumaattisen sairaalareissun jälkimainingit?

Vierailija

Te, joille on tapahtunut joutuminen sairaalaan, kivut ja hidas paraneminen, onko olonne automaattisesti tullut onnelliseksi kotiin palattuanne? - Pääsin tänään kotiin ja vieläkin ahdistaa, onko normaalia?

Kommentit (4)

Vierailija

Olin tietenkin onnellinen että pääsin kotiin ja omaan sänkyyni nukkumaan ja näin taas kissani (joka kylläkin sähisi minulle, kun olin ollut pitkään poissa). Mutta sairauteen sopeutuminen vei aikansa ja jatkuva tutkimuksissa ja verikokeissa ravaaminen tuntui hyvin rasittavalta. Mikä sinun sairaalareissussasi oli traumaattista, kipujen lisäksi?

Vierailija

No mun sairaalareissut on yleensä samojen va homen sairauksien pahenemisvaiheita tainiiden uusia liitännäisiä. Kuulostaa varmaan kamalalta, mutta kaikkeen tottuu, ja lopulta käy sairaalassa sillä mielellä, että sielläollaan 'korjailtavana'. Näin myös niissä tapauksissa, kun on ollut hengenlähtö lähellä. Kaikkeen siis tottuu. Uusien juttujen kanssa tuo jälkijärkytys on pahempi. Kotona on kuitenkin aina parempi olla, jos saa levätä ja jos ei tarvitse jatkuvaa valvontaa tms.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No mun sairaalareissut on yleensä samojen va homen sairauksien pahenemisvaiheita tainiiden uusia liitännäisiä. Kuulostaa varmaan kamalalta, mutta kaikkeen tottuu, ja lopulta käy sairaalassa sillä mielellä, että sielläollaan 'korjailtavana'. Näin myös niissä tapauksissa, kun on ollut hengenlähtö lähellä. Kaikkeen siis tottuu. Uusien juttujen kanssa tuo jälkijärkytys on pahempi. Kotona on kuitenkin aina parempi olla, jos saa levätä ja jos ei tarvitse jatkuvaa valvontaa tms.

*vanhojen

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat