Oonko väärässä, kun mua häiritsee miehen puheet teinitytöistä
Hänen kavereilla on vähän outo huumorin taju ja he aina heittävät läppää, kuinka haluaisivat päästä panemaan "kisakireää" teiniä ja näyttävät toisilleen instagramista bongaamiaan nuoria tyttöjä. Mies tekee tätä silloinkin kun olen läsnä, vaikka olen sanonut että mä vihaan sellaista
Oonko liian tiukka pipoinen? =(
Kommentit (14)
No et ole. Itse en tuollaisen kanssa voisi tai haluaisi seurustella.
Jätä se sika. Ansaitset oikeasti parempaa.
Toinen vaihtoehto on, että käyttäydyt itse yhtä sikamaisesti, tuijotat komeita nuoria miehiä ja analysoit myöhemmin heidän oletettua seksuaalista kyvykkyyttään ja jättipeniksiään (sängyssä surkealle) miehellesi.
Yhtä klassista.
Palaan kohtaan yksi: jätä se sika.
Kuvottavaa, en jaksaisi kuunnella.
No et todellakaan oo tiukkapipo, helvetin kuvottavaahan toi on. Pisti ihan vihaksi itsellänikin.
No mitä ihmettä. Haaveilkoot vaikka isoäideistä, mutta ei sitä puolison kuullen (ja kavereiden edessä nöyryyttäen) kaipailla mitään kisakireitä tai anakondia. Ja jos ei ole edes pyytämällä loppunut, niin ensimmäistä kertaa ja ihan täydestä sydämestäni sanon: jätä se sika, ap! :D
Kaikki miehet ajattelee noin, mutta vain tyhmät sanoo sen ääneen (naisten kuullen). Eli miehesi/miehesi kaverit ovat tyhmiä.
Rupea omien kavereidesi kanssa ihastelemaan miehesi kuullen mustien poikien isoja kulleja.
Toiset vaan tykkää nuoremmista ja toiset vanhemmista. Ei sille mitään mahda.
Tämä on esimerkki näistä viime aikoina esillä olleista kuplista. Kun omaan lähipiiriin kuuluu vain tietyllä tavalla ajattelevia ja käyttäytyviä ihmisiä, on vaikea hahmottaa, mikä on yleistä ja mikä ei. Ap, tuo on ihan sairasta. Miehesi kavereineen on jämähtänyt henkisesti jollekin koffinlippis-karvanoppatasolle.
Vierailija kirjoitti:
Rupea omien kavereidesi kanssa ihastelemaan miehesi kuullen mustien poikien isoja kulleja.
Tuo ei ole naisilla tapana.
Miksi kukaan suostuu olemaan hetkeäkään tuollaisen miehen kanssa? Joku roti nyt tähän touhuun, naiset hyvät!
Ikä?