Oonko väärässä, kun mua häiritsee miehen puheet teinitytöistä

Vierailija

Hänen kavereilla on vähän outo huumorin taju ja he aina heittävät läppää, kuinka haluaisivat päästä panemaan "kisakireää" teiniä ja näyttävät toisilleen instagramista bongaamiaan nuoria tyttöjä. Mies tekee tätä silloinkin kun olen läsnä, vaikka olen sanonut että mä vihaan sellaista

Oonko liian tiukka pipoinen? =(

Kommentit (14)

Vierailija

Jätä se sika. Ansaitset oikeasti parempaa.

Toinen vaihtoehto on, että käyttäydyt itse yhtä sikamaisesti, tuijotat komeita nuoria miehiä ja analysoit myöhemmin heidän oletettua seksuaalista kyvykkyyttään ja jättipeniksiään (sängyssä surkealle) miehellesi.

Yhtä klassista.

Palaan kohtaan yksi: jätä se sika. 

Vierailija

No mitä ihmettä. Haaveilkoot vaikka isoäideistä, mutta ei sitä puolison kuullen (ja kavereiden edessä nöyryyttäen) kaipailla mitään kisakireitä tai anakondia. Ja jos ei ole edes pyytämällä loppunut, niin ensimmäistä kertaa ja ihan täydestä sydämestäni sanon: jätä se sika, ap! :D

Vierailija

Tämä on esimerkki näistä viime aikoina esillä olleista kuplista. Kun omaan lähipiiriin kuuluu vain tietyllä tavalla ajattelevia ja käyttäytyviä ihmisiä, on vaikea hahmottaa, mikä on yleistä ja mikä ei. Ap, tuo on ihan sairasta. Miehesi kavereineen on jämähtänyt henkisesti jollekin koffinlippis-karvanoppatasolle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Rupea omien kavereidesi kanssa ihastelemaan miehesi kuullen mustien poikien isoja kulleja.
Tuo ei ole naisilla tapana.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat