En tajua mikä mua vaivaa, harrastan pitkien katseiden vaihtelua itseäni nuorempien kanssa ja joka paikassa

Vierailija

Ilmeisesti joku ikäkriisi päällä, kun saan iloa päivääni katseiden vaihdosta nuorten miesten kanssa. Tänään oli syömässä miespuolisen työkaverin kanssa ja eiköhän siellä ruokalassakin ollut itseäni 5-10 vuotta nuorempi mies, jonka kanssa salaa vilkuilimme toisiamme. Ai että kun minulle tulee hyvä mieli siitä, jos huomaan, että miehet jäävät katsomaan perääni, kuten tämäkin tapaus! Samaa tapahtuu myös bussissa ja kaupassa. Ja nämä miehet ovat aivan erityyppisiä kuin aiempi miesihanteeni, komeita ja osa jopa vähän "pahan pojan" oloisia. Pitäis varmaan keksiä joku uusi harrastus tai jotain muuta tekemistä, tiedän itsekin, että olisi todella noloa, jos esim.joku työkaverini huomaisi tämän harrastukseni..

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Minua taas ei kiinnosta katseleminen, flirttailu eikä varsinkaan itseäni nuorempien kanssa yhtään vähää! Ei sitten yhtään innosta mikään paneskelukaan.

N45

Vierailija

Mitä tuossa nyt on jos on viisi vuotta nuorempi? Mulla on kahdeksan vuotta nuorempi miesystävä ja en pidä ikäeroa suurena. Jos oot sinkku niin eihän sun täydy vaan tyytyä katsomaan.

N42 & 30M

Mä oon 42N ja sekosin itseäni 12 v nuorempaan juuri pari viikkoa sitten. Elämi ensimmäistä kertaa muuten tällainen puumailujuttu. Ihan mieletöntä!

Jos tota tunnetta pitäisi jotenkin selittää, niin ekakskin nuoret miehet näyttää/tuntuu niin paljon paremmilta. Tämäkin tapaus oli 10++

Toiseksi onhan se tosi palkitsevaa, että joku upea mies haluaa sua älyttömän paljon. Mun tapauskin eteni pitkän kaavan mukaan eli jäi hyvä fiilis siitä, että se mies todella viihty mun seurassa ei vain panomielessä.

Kyllähän sitä jo tässä iässä osaa yhtä sun toista ja siitä on kiva saada hyvää palautetta.

Kolmenneksi se huono puoli: kun oot kerran sekaantunut johonkin ihanaan nuorempaan, on tosi vaikeeta saada enää kiksejä omasta nelikymppisestä.

Mulla on nyt tilanne sillä tavalla "päällä", että en tiedä miten tästä edetään. Avioliittoa ja perhettä en tässä missään tapauksessa ole riskeeraamassa, mutta toisaalta intohimo vetää jatkamaan suhdetta jollakin tasolla. Ja siihen näyttää olevan molemmilla tahto. Nyt pitäis vaan päättää antaako mennä vai pitäiskö kuunnella järjen (tylsää) ääntä...

Vierailija

Sepä se, kun en ole sinkku.. Ja koska olen tottunut olemaan kiinnostunut enemmänkin vanhemmista miehistä, niin sellaset alle 30-vuotiaat tuntuu niin (ihanan) nuorilta.. Edelliselle kommentoijalle, tsemppiä valintaan jatkaako vai ei! Mäkin haluisin kokeilla jotain muutakin kun katseiden vaihtoa nuoremman miehen kanssa.. Miten te päädyitte tohon tilanteeseen?!?

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä oon 42N ja sekosin itseäni 12 v nuorempaan juuri pari viikkoa sitten. Elämi ensimmäistä kertaa muuten tällainen puumailujuttu. Ihan mieletöntä!

Jos tota tunnetta pitäisi jotenkin selittää, niin ekakskin nuoret miehet näyttää/tuntuu niin paljon paremmilta. Tämäkin tapaus oli 10++

Toiseksi onhan se tosi palkitsevaa, että joku upea mies haluaa sua älyttömän paljon. Mun tapauskin eteni pitkän kaavan mukaan eli jäi hyvä fiilis siitä, että se mies todella viihty mun seurassa ei vain panomielessä.

Kyllähän sitä jo tässä iässä osaa yhtä sun toista ja siitä on kiva saada hyvää palautetta.

Kolmenneksi se huono puoli: kun oot kerran sekaantunut johonkin ihanaan nuorempaan, on tosi vaikeeta saada enää kiksejä omasta nelikymppisestä.

Mulla on nyt tilanne sillä tavalla "päällä", että en tiedä miten tästä edetään. Avioliittoa ja perhettä en tässä missään tapauksessa ole riskeeraamassa, mutta toisaalta intohimo vetää jatkamaan suhdetta jollakin tasolla. Ja siihen näyttää olevan molemmilla tahto. Nyt pitäis vaan päättää antaako mennä vai pitäiskö kuunnella järjen (tylsää) ääntä...

Housut vaan nilkkoihin ja hoitoon!

Vierailija

Ei naiset saa katsoa itseään nuorempia miehiä!!! Vain miehet saavat tiirailla ja aloittaa suhteen itseään nuorempien naisten kanssa!! Korjaa heti asenteesi ja ala katselemaan 5-30 vuotta vanhempia miehiä!! Tämä on vain biologiaa, friikki.

Vierailija

Minkä ikäinen ap olet? Ihan rauhassa voit katsella 5 vuotta nuorempia miehiä. Eihän tuo ole edes mikään kunnon ikäero, vaan ihan normaali. Kyseenalaiseksi alkaa mennä silloin kun kyttää 15+ nuorempia jäbiä. :D Mutta onhan se ihan luonnollista haluta nuorta, niin naisten kuin miestenkin. :)

Mies 29v
Seuraa 
Liittynyt6.3.2015

Minä menin tänään syömään arviolta 17v tytön viereen ja juttelin hänelle myös. Sen ikäisillä on kyllä todella sileä ja tasainen iho; melkein inhottaa se ihon nuorekkuus, koska siitä tulee jotenkin vauvamainen vaikutelma jos katsoo ihan läheltä. Vähän päälle parikymppinen nainen on jo tarpeeksi vanha.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Edustat niinsanottua ällötätikulttuuria.
No jos kattelee vain 5-10 vuotta nuorempia miehiä, niin tuskin. Pätee myös miehiin. Ällötädit  ja-sedät ovat niitä jotka havittelee 10+ nuorempia.

Vierailija

Olen itse 33-vuotias ja musta tuntuu, että olen tänä vuonna jotenkin "puhjennut kukkaan".. Kunnes aivan pian varmaan sitten rupsahdan..

Ap

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat