Mun lapsi haluaa nakkipaketin joululahjaksi. Kysyttävää?

Vierailija

😃

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Ei kysyttävää, mutta mun veljeni halusi (ja sai) kerran lapsena Koskenlaskija-paketin, jottei tarvitsisi jakaa sitä kenenkään kanssa.

Vierailija

Hk:n nakkeja, niitä kalliimpia ei-kuorettomia oli toiveena saada. Aika harvoin meillä muuten nakkeja syödään, lähinnä uutena vuotena ja vappuna. Ap

Vierailija

Voi..! :)

Meidän pojalla on sama toive, en vielä oikein tiedä toteutanko kun jouluna on kaikenlaista herkkua muutenkin tarjolla vaikka kuinka. Ehkä ostan nakkipaketin hänelle muuten vaan yllärinä jonain päivänä. :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Voi..! :)

Meidän pojalla on sama toive, en vielä oikein tiedä toteutanko kun jouluna on kaikenlaista herkkua muutenkin tarjolla vaikka kuinka. Ehkä ostan nakkipaketin hänelle muuten vaan yllärinä jonain päivänä. :)

Osta ihmeessä jouluksi! Jouluna pitää saada kaikkien niitä herkkuja joita eniten toivoo, ihan sama onko jouluista vai ei :) Tai siis ei ehkä loputtomasti lajeja mut mun lapsuudenkodissa saatiin esittää kyllä toiveita joulupöytään ja monesti ne toteutettiinkin, perinteisten lisäksi. Meinaan soveltaa samaa omilleni. Ja mikä on helpompaa kuin nakit?

Vierailija

Moni lapsi ei välttämättä niin jouluruuista pidä ja on kuitenkin kuullut, että jouluna syödään herkkuja. Hän ilmoittaa sen ruuan, mikä omasta mielestä on suurin herkku. Luin jonkun lehtijutun yksinhuoltajaäidistä, joka oli jäänyt lapsen kanssa jouluksi kaksin. Äiti oli sanonut lapselle, että nyt syödään ihan sitä mitä sinä haluat. Lapsi oli ilmoittanut "uunimakkaraa!". 

Minkä ikäinen lapsi?

Vierailija

Ap:n lapsi on 9-vuotias. Toivoi itse asiassa sitä nakkipakettia jo viime jouluna mutta unohdin tuon toiveen täysin vaikka lahjatoiveena nakit erottuvatkin kaikkien lelutoiveiden keskeltä. Tänä vuonna lapsi aloitti jo hyvissä ajoin syksyllä muistuttamaan nakeista.

Vierailija

Minun 3-vuotias tyttäreni ei muistanut kovin hyvin edellisiä jouluhössötyksiä ja kun kysyin, mitä hän haluaisi joululahjaksi, hän vastaisi, että "vaikkapa Sipsejä". Niin siinä käy, kun vanhemmat yrittävät suojella lastaan roskaruoalta :-)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat