Mies synnyttää tänään! Nyt meikäläinen nauraa :D

Vierailija

Siis tämä Hintikka shown yks juontaja, Heikki. Mä en tiedä, onko mulla ihan perverssi huumorintaju, mutta jotenkaan en malta odottaa :DDD

Sivut

Kommentit (39)

Vierailija

Ihan mielenkiintoinen kokeilu, mutta tuo asenne tuohon on huono niin noilla työkaveri naisilla kuin Heikilläkin, joka tuntuu nyt tekevän tuosta kokeilusta aseen hiljentää naiset.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No ehkä sitten ei naurata enää kun "poltot" alkavat. Välilihan repeämistä voisi simuloida antamalla sähköiskuja anukseen;D

Miksei samantien tylsällä puukolla väliliha halki?!

Vierailija

Kylläpäs on taas äitimyytti niin rakas aloittajalle, ja marttyrinkruunu loistaa naapuripitääjäänkin asti?

Uhrihan sinä olet, voi sinua parkaa.

Vierailija

Ennustan jo miten tämä performanssi päättyy: Tämän synnyttäjän täytyy vaikka valehdella minkälaista tuskaa ja kärsimystä synnytys on ja kas näin naiset on tyydytettyjä ja iloisia, voimme jatkaa tällä ikuisen marttyyriuden tiellä.

Mitään muuta lopputulosta ei ole olemassa tälle typerälle performanssille. Tiedän jo etukäteen katsomatta kuinka tämä tulee päättymään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ennustan jo miten tämä performanssi päättyy: Tämän synnyttäjän täytyy vaikka valehdella minkälaista tuskaa ja kärsimystä synnytys on ja kas näin naiset on tyydytettyjä ja iloisia, voimme jatkaa tällä ikuisen marttyyriuden tiellä.

Mitään muuta lopputulosta ei ole olemassa tälle typerälle performanssille. Tiedän jo etukäteen katsomatta kuinka tämä tulee päättymään.

Mut sehän on tuskaa ja kärsimystä?

Vierailija

Ai että mä nauraisin, jos se mies ei olisi moksiskaan.

Loppuisi se ikuinen kitinä synnytyksen kamaluudesta. Ja naisten itse itsensä jalustalle nostaminen.

Tosimies

Mitä nauramista siinä on, jos mies synnyttää kun sehän on ihan selvä fakta, että me miehethän ne lapset synnytämme? Kuka ne muuten synnyttäisi, jos ei miehet? Ette te naiset ainakaan sellaista tekisi koska teillä ei ole edes paikkaa mistä lapsi tulisi ulos? Tosin jotkut naiset väittävät, että naiset muka synnyttävät lapset emättimen kautta, mutta eihän se lapsi mitenkään sieltä voi tulla, koska siellä on naisen aivot!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ai että mä nauraisin, jos se mies ei olisi moksiskaan.

Loppuisi se ikuinen kitinä synnytyksen kamaluudesta. Ja naisten itse itsensä jalustalle nostaminen.

Mutta kun lopputuloksen tietää jo etukäteen, hän ei halua joutua naisten vihan kohteeksi ja hän vaikka valehtelee naisia miellyttääkseen. Valitettavasti hän ei voi olla rehellinen tässä asiassa, koska hän häviää liian paljon olemalla rehellinen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin asia on. Siksi tällaista testiä ei tulla koskaan tekemään niin, että se toteutettaisiin joukolla miehiä SEKÄ naisia, ja seurattaisiin heidän rehellisiä reaktioitaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Juuri näin asia on. Siksi tällaista testiä ei tulla koskaan tekemään niin, että se toteutettaisiin joukolla miehiä SEKÄ naisia, ja seurattaisiin heidän rehellisiä reaktioitaan.

Jos audimies suunnilleen lynkattiin, niin ei kai nyt kukaan mies jolla on vähänkin järkeä päässä rupea vähättelemään naisten synnytyskipuja tai synnyttämistä. Kuka nyt haluaa tulla naisten sylkykupiksi tässä maassa, sentakia on ihan turha odottaa rehellistä palautetta.

Vierailija

Simuloidaan antamalla sähköshokeilla vatsaan. Siis hoitajan valvotusti antamina, ei tietenkään omin nokkineen mikä olisi vaarallista. Tuohon on erikoislaitteet olemassa. Lehtijuttujen mukaan miehet anelevat lopettamista yleensä jo ihan alkuvaiheessa lievissä supistuksissa.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat