Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Syön joka päivä suklaalevyn tai sipsipussin, mitat 176 cm/78 kg

Vierailija

Jep, minulla on syömisongelma, ollut jo vuosia. Syön normaalin aamupalan ja aina ihan normaalisti muiden seurassa, kuten työpaikkalounaalla tai kavereiden seurassa ulkona. 

Yksin kotona syönkin sitten herkkuja kaksin käsin. En varsinaisesti ahmi eli hotkaise herkkuja hirveällä vauhdilla, vaan syön mielestäni normaalitahtia. Mutta esim. koko syksyn ajan olen käytännössä joka päivä töiden jälkeen syönyt joko sipsipussin tai suklaalevyn, parhaimpina päivinä melkein molemmat kokonaan.

Outoa, etten ole tämän lihavampi...

Mitä ajattelette? Kellään muulla vastaavaa?

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin, tosin suklaan korvaan Hesen juustoaterialla. Nam nam. Ja ei, en ole lihava: 172cm/66kg.

Ja verisuonet kiittää.

Vierailija

Mä syön suht normaalisti, tosin isoja annoksia tavallista ruokaa. Karkkia j sipsejä harvoin. Mitat 175/78. Laihtua pitäisi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Laihakin voi saada diabeteksen tai verisuonet tukkiutua.

Höpsis! Ylipaino näille altistaa.

Vierailija

Kiva että on muitakin ei-kohtuukäyttäjiä. Minäkin olen jo vuosia syönyt suklaalevyn per päivä tai kaksi. Syön suklaata nälkääni, iloon, suruun, palkkioksi, muuten vaan, tavan takia. Korvaan sillä usein aterioita ja saatan aloittaa ja lopettaa päiväni suklaalla. En harrasta liikuntaa. Olen 160 cm ja vaatekokoa 36.

Vierailija

Minä olen tehnyt jo vuosia tuota... Olen kyllä lihonut hyvin hiljakseen. 4 vuotta sitten 75kg nyt 90kg. Olen mies. Eli kyllä se lihottaa, mutta hitaasti. Moni ei usko painoani, sillä ruumiinrakenteeni jotenkin on sellainen että lihon tasaisesti kaikkialta jolloin minua vaatteet päällä voidaan luulla vain raamikkaaksi. Alasti olen pelkkää löllöä. En harrasta liikuntaa, mutta minulla on seisomatyö ja liikun työmatkoja. Toimistotyöläisenä olisin varmasti lihavampi. Olen hieman masentunut ja tietysti perso herkuille. Harmittaa, että periaatteessa avain ongelmaan olisi vain jättää se päivittäinen herkuttelu pois, mutta kaupassa sen aina unohtaa.

Vierailija

Minkä ikäinen olet? Oma ruokavalioni oli parikymppisenä opiskelijana suunnilleen samanlainen. Pituutta 163 cm ja painoa silloin 57 kg. Fazerin keltainen suklaalevy oli suosikkini. Muutakin ruokaa toki söin, mutta paljon juuri herkkuja.

Tuolloin vuosikurssillani oli opiskelemassa myös nelikymppinen nainen, joka sanoi, että ikä korjaa tuon ongelman.

Näin on käynytkin. Nyt olen itse se nelikymppinen nainen ja painoa onkin jo 72 kg. Kun liikuntakausi on meneillään, niin painoa muutama kilo vähemmän. Tosin enää en syö suklaalevyjä päivittäin.

Vierailija

Mulla oli yhteenaikaan samalaista. Joka ilta meni suklaalevy tai niitä sipsejä. Edelleen menee joka viikko suklaalevy, mutta ei läheskään joka päivä. Jotain pientä herkkua kuitenkin joka ilta on saatava, vähintään muutama keksi.

Mitat on 168/44 enkä mikään parikymppinen ole. Olen aina ollut kova herkutteleen iltaisin vaikka päivisin tulee syötyä hyvin. Jotenkin ne herkut ei vain näy painossa. Eikä kyllä veriarvoissakaan. Mitattu on aika vasta.

Vierailija

Just tänään kävin vaa'alla ja hupsista kun on tullut lihottua. Olen siis mättänyt herkkuja menemään ihan liikaa ja tänään vasta oikeastaan valkeni todellinen tilanteeni, olen lihonut 10kg muutamassa kuukaudessa :( nyt 177cm/76kg. EI HELVETTI MUN KANSSA!! noh, aloittelen tässä elämäntaparemppaa :) järkytyin kuitenkin kun perse levinnyt ja paino noussut noin paljon O.o onpahan tekemistä talvella kun karistaa kiloja:)

Vierailija

Miksi ihmiset kuvittelevat että paino (tai hoikkuus) on joku terveyden mittari? Äly hoi! Mitauttakaa kolesterolinne

Vierailija

55kg/163cm, olen suht lihaksikas ( = sixpackin rajat näkyy haaleasti & jaloissa aika erottuvat lihakset) .. toki sitä rasvaakin voisi olla hieman enemmän esim. rinnoissa.. Syömisissäkin voisi petrata, välillä meinaa hedelmien syönti jäädä kokonaan, syömistahti toisinaan epäsäännöllinen & herkkuja kuuluu aina ajoittain paljonkin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat