Ajatteletko koskaan että se kiltin oloinen työkaverisi saattaa ottaa vastaan iltaisin asiakkaita?

Vierailija

MInustakaan ei varmasti kukaan uskoisi :D. Se on vaan niin helppoa rahaa kun löytää ne hyvät vakkariasiakkaat

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Mutta ajatteletteko koskaan että se lyhyt ja kohtelias hiljainen mies on mieletön seksipeto joka saa vaimonsa ulisemaan nautinnosta ja on koko ajan pyllyssä kiinni. Nii-in. Just se viisikymppinen käppänä.

Vierailija

Vähän ohis, mutta mua ärsyttää tuo "kiltin oloinen". Miten se muka määritellään? Toisaalta, jos harrastat tuollaista, ole ap vaan onnellinen, ettei kukaan ymmärrä epäillä tuollaista.

Vierailija

En todellakaan, mutta minulle tulikin otsikosta ensimmäiseksi mieleen keski-ikäinen nainen, joka ompelee vaatteita lisäansioiksi :).

Jos joku omaa kehoaan kauppaava puhuu "asiakkaista", niin se taas saa ajattelemaan, että tuo ihminen yrittää käyttää hienoja ilmauksia kaunistellakseen asiaa.

Vierailija

Useinkin. Meillä "apsilla" palvellaan kolmessa vuorossa yötäpäivää. Huomisiltana oon taas ottamassa vastaan asiakkaita ja kiltin oloinen olen.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat