Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MILLAINEN AIKUINEN TILAA RAVINTOLASSA RANSKALAISIA JA NAKKEJA?! :'D?

Vierailija

Joku mies tilasi. Olivat ilmeisesti lähteneet ulos syömään illallista. Ikää tällä oli n. 40 vuotta ainakin.

Kommentit (14)

Vierailija

Allerginen? Mun poika ei käytännössä voi monessa paikkaa syödä paljon muuta kuin lehtipihvin ja ranskalaisia tai lohkoperunoita. TAi sitten lähti muiden mieliksi, mutta on makuaistiltaan hyvin rajoittunut. Ehkä joku autisti, joka ei syö muuta? 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Joku mies tilasi. Olivat ilmeisesti lähteneet ulos syömään illallista. Ikää tällä oli n. 40 vuotta ainakin.

Ei kuulu lempiruokiini, mutta joskus ennen menkkoja iskee sellainen himo kaikkeen rasvaiseen ruokaan, että voisin kuvitella tilaavani kyseisen annoksen, jos toisena vaihtoehtona olisi vain vuohenjuustosalaatti.

Vierailija

Huhhuh, kuulit varmasti väärin. Ei niitä kukaan tilaa, eikä varsinkaan miehet. Ne ovat ihan muuten vaan siellä ruokalistalla.

Vierailija

Sellainen kenellä tekee mieli niitä. Ehkä sen vaimo tekee aina vain jotain yliterveellisiä pöperöitä niin mies päätti kerrankin repäistä.

Vierailija

Jos olet ollut "ravintolassa", joka tarjoilee ranskalaisia ja nakkeja, niin etpä itsekään ole mikään erityisemmän classy. Ei sillä, että ko. paikoissa olisi mitään vikaa, itsekin käyn, mutta en katsele muita ylimielisesti, koska samaa soopaa olen tullut itsekin nauttimaan. Onko sinulla hieman huono itsetunto?

Vierailija

Sellainen erittäin nirso ja ruokavammainen kuten minun puolisoni. Kasviksista menee korkeintaan sipuli, paprika ja porkkana erittäin pieneksi pilkottuna eikö ikinä raakana, hedelmiä ei mitään, valitsee prosessoidun lihan kevyesti oikean pihvin tai lihapalasten yli ja ei siedä paakkuja tai outoa tekstuuria missään. Usein siis tilaa jotain lasten annoksia tai korkeintaan hampparin josta tietysti otetaan puolet täytteestä pois että tilalle jää vain lihat, kastikkeet ja juusto. Ymmärrettävästi tälläisen kanssa on painajaista käydä ulkona syömässä.

Vierailija

Tämän takia olen lopettanut suomalaisissa ravintoloissa käymisen. Grillipihvi ranskalaisilla on listalla mutta sellaisen tilaajaa katsotaan kuin vajakkia. Vielä jos ottaa colajuoman niin hyvä ettei ajeta ulos.

Vierailija

Minä en vieläkään ymmärrä miten  joku voi syödä juustoa. Juuston olomuoto ja se tuntuma haju maku...

Sitten vielä kun jotkut lämmittävät juuston ja se sulaa sellaiseksi liisterimäiseksi tahmeaksi liimaksi.

Iäti muistan kun olimme ravintolassa syömässä ja viereisen pöydänväki tilasi ruuaksi jotakin homejuustokastiketta....  Oli yhtä kauhua istua siinä vieressä kun se kuuman sulanneen homejuuston no no " tuoksu" valloitti koko tilan.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat