Onko työvoimatoimistossa psykologipalveluita?

Vierailija

Olen tullut niin monta kertaa työpaikkakiusatuksi myös pomojen taholta etten enää uskalla hakea minnekään töihin. Saako työkkärin kautta tällaiseen apua?

Kommentit (4)

Vierailija

Ei sinun tarpeeseesi, tosiaan vain ammatinvalintapsykologeja löytyy.

Ota yhteys kuntasi terveyskeskukseen, saat asiat rullaamaan sitä kautta. Työterveyshuolto on yksi vaihtoehto, jos sellainen on.

Vierailija

Minut työkkäri iski säännöllisille tapaamisille ammatinvalintapsykologin kanssa, eikä siellä enää ammatinvalintaa mietitty vaan ihan sitä että miten tässä pärjäisi ja mitä kannattaisi tehdä. Olin tosin "vaikeasti työllistettävä" tapaus taustojeni ja mt-ongelmieni takia.

Kiitollinen olen noista käynneistä, en tosin yhtään osaa sanoa tarjoavatko kaikki työkkärit samaa. Minua kierrätettiin tasolta toiselle kunnes pääsin tuohon hankalimpaan osioon ja sain ehkä erityiskohtelua sen takia.

Vierailija

Minä kävin ammatinvalintapsykologilla miettimässä vakavan sairastumisen jälkeen, mitä kannattaisi tehdä - hakea työtä, opiskella, hakeutua kuntoutukseen tms. Kyllä hän kovasti halusi keskustella myös tuntemuksistani ja sopeutumisestani elämään sairauden kanssa. Käynneistä oli minulle paljon hyötyä uudessa tilanteessa, ja uskon että ap:llekin voisi olla apua.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat