Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Halu aisankannattajaksi

Vierailija

Moro! Olen seurustellut nykyisen muijani kanssa pian 2 vuotta. Alkuun olin hänestä todella mustasukkainen, mutta nyt olen haaveillut jonkin aikaa "aisurin" roolista. En ole asiasta kuitenkaan kehdannut tyttöystävälle mainita. Hän on kaunis, omaa muhkeat tissit ja hyvän pyllyn, ottajia riittäisi. Vuosi sitten hän tykkäsi käydä viikonloppuisin bileissä ilman minua, joka kerralla someen ilmestyi kuvia missä oli myös vieraita jätkiä, kerran jopa jonkun jätkän sylissä. Hän kertoi usein seuraavana päivänä kuinka joku oli taas yrittänyt vikitellä häntä, puristellut perseestä, tai muuta. Ikinä hän ei vastaillut viesteihin melkeen koko illan aikana. Sitten tuli piiiitkä tauko ettei hän käynyt enää ollenkaan bilettämässä. Nyt kuitenkin kertoi lähtevänsä perjantaina reivaamaan ja tuttuun tapaan ei minua mukaan kutsuttu. Miten voisin ehdottaa/vihjata että antaisi jonkun panna itseään?

Kommentit (6)

Vierailija

Kerro hänelle että haluisit maistaa vieraan miehen spermaa pillustasi. Runkkaisitko kotona sillä aikaa ja kuvittelisit mitä nyt tapahtuu.?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat