kolmas pyörä

Vierailija

Olen varmaan siinä iässä että seksihommat tuntuu jotenkin vapautuneemmalta. Vaimoni ehdotti 4-5 vuotta sitten parinvaihtoa, tyrmäsin asian välittömästi. Mutta nyt ajansaatossa asia on ruvennut kiihottamaan minua entistä enemmän. Vaimo on uskollinen kotirouva eikä ole sen jälkeen asiasta edes vihjannut. Kun harrastamme seksiä niin vaimo kyllä tykkään jos samalla laitan esim. sormen hänen takapuoleensa. On itseasiassa aikalaillakin kiihottunut ja saa parhaat orgasmit jos pepussakin on jotain.

Parisuhteemme on todella vakaa ja luottamuksellinen. En ole nyt varma mitä tehdä, voihan se olla että olisin mustasukkainen. Mutta en paljoa, ehkä enemmän kiihottunut.

Onko muilla kokemusta asiasta?

Kommentit (3)

Vierailija

Kolmannen pyörän löytäminen ei ole helppoa, jos ei tyydy mihin vaan.

Meillä oli ilmoitus iskurissa (n.7vuotta sitten) , tuli paljon vastauksia.

Suurin osa täyttä skeidaa. Joukossa oli pari hyvältä vaikuttavaa keiden kanssa viestittelimme. Sovimme sitten treffit kaupungille yhden kanssa. 10  minuuttia ennen sovittua tapaamista alkoi tulla viestejä, joissa hän kertoi joutuneensa onnettomuuteen. OK ajattelimme.

Sovimme uudet treffit viikon päästä, sama juttu. Annoimme periksi, noin onnettomuusaltis ihminen hoitakoon haavansa rauhassa.

Sitten sovimme tapaamisen toisen kanssa. 

Hän tuli ajoissa ja oli vaimon mielestä oikein haluttava.

Juteltiin jonkin aikaa ja sitten hän ja vaimoni sopivat ajan milloin hän tulee meille. Hän tuli ja tätä hommaa jatkui yli pari vuotta kaikkien tyydytykseksi.

yyasopimus(a)gmail.com

Miesten aivotoiminnasta johtuva asia.
Naisilla sykli on pidempi ja naiset osaavat palata samaan mielikuvaan, jossa ensimmäinen tunne on rakennettu. Miehet eivät.
Ajatusmaailmani onkin erilainen ja tästä syystä olen kelvannut kolmoseksi. Aika hämäriä fantasioita tosin aina välillä ; )

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat