Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos suhteessa ei ole seksiä, tapaileeko mies rakkaudesta naiseen

Vierailija

Eli tilanne on se, että nainen on naimisissa, mies ei.

Mies haluaa kuitenkin naista tavata (jo pari vuotta) , mutta seksiä ei halua harrastaa varatun kanssa.

Eihän tällaisessa pitkässä suhteessa ole muuta vaihtoehtoa kuin se, että mies välittää naisesta? Vai tuleeko teillä muuta mieleen, kun ei ole seksin perässä?

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Aloittaja lisää vielä.. Suudelmia vaihdetaan ja läheisyyttä on kyllä muuten. Voisin sanoa, että se tunne on ihan käsinkosketeltavissa..

Mutta vain minä olen uskoton ja en ole valmis tekemään loppua liitostani.

Vierailija

Voi älä sitä täältä kysy. Kysy häneltä itseltään. Vain hän tietää sen syyn miksi tapailee sinua. Avoimuutta ja keskustelua. Ihmetyttää myös miksi sinä tapailet toista miestä vaikka olet naimisissa. Haluatko puhekumppania, ystävää vai mitä.

Puhukaa, puhukaa........

Vierailija

Voihan se pitää sinua pelkkänä hyvin läheisenä ystävänäkin. Ei välttämättä edes haluaisi suhteeseen. Mutta kysy mieheltä itseltään, ei kukaan muu tiedä mitä hän ajattelee suhteestanne. 

Itse en kyllä pystyisi tuohon mitä mies tekee, jos olisi oikeasti hyvin rakastunut. Sehän olisi silkkaa kidutusta roikkua siinä varatussa ja tapailla tätä, kun koko ajan tietää että ei voi moraalisista syistä siitä edetä. Parempi olisi laittaa koko homma poikki ja unohtaa, että pääsee kärsimästä itse. 

Vierailija

Ei, en minä siitä miehestä seksiä himoitse, tunnen olevani korviani myöten rakastunut häneen. Enkä veivaa kannuja enkä tyrkytä itseäni.

Ehkä minua pelottaa vain ottaa ero, jos hän ei kuitenkaan minusta ole koskaan välittänytkään. Vaikka kyllä hän minusta tykkää..

On muuten ihan kamala tunne, kun on naimisissa ja rakastuu toiseen :( Toisaalta niin ihanaa mutta toisaalta kamalaa, miten näin pääsi käymään kaikkien periaatteiden jälkeen.

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Voihan se pitää sinua pelkkänä hyvin läheisenä ystävänäkin. Ei välttämättä edes haluaisi suhteeseen. Mutta kysy mieheltä itseltään, ei kukaan muu tiedä mitä hän ajattelee suhteestanne. 

Itse en kyllä pystyisi tuohon mitä mies tekee, jos olisi oikeasti hyvin rakastunut. Sehän olisi silkkaa kidutusta roikkua siinä varatussa ja tapailla tätä, kun koko ajan tietää että ei voi moraalisista syistä siitä edetä. Parempi olisi laittaa koko homma poikki ja unohtaa, että pääsee kärsimästä itse. 

Pystynhän tähän itsekin, olen rakastunut ja tapailen, vaikka ei ole moraalista :(

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Pystynhän tähän itsekin, olen rakastunut ja tapailen, vaikka ei ole moraalista :(

ap

Joo, kyllä jotkut pystyy. Se vaan että tuo mies ei ole langennut seksikiusauksiin tapailustanne huolimatta kertoo, että hän ei välttämättä niin vaan pysty. Mutta puhukaa nyt huolella tuo asia läpi ennen kuin mitään eroa harkitset. Kaikki ei ole valmiita olemaan avioliiton rikkojia ja sitten alkamaan siitä suhteeseen sen kanssa, jonka avioliittoa on ollut rikkomassa. 

Vierailija

Mä pelkäänkin, että olen menettänyt mahdollisuuteni tämän miehen kanssa, kun olen tapaillut sitä, vaikka olen varattu.

Haluaisin hänet kyllä, olisi vain pitänyt tehdä erilaisia ratkaisuja paljon aiemmin

ap

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat