Mitä voi tehdä kotona? Minulla on paljon vapaa-aikaa

Vierailija

Kodin sisäpuolella tehtäviä juttuja. Siis hauskoja juttuja, en minä tiskejä jaksa koko päivää laittaa. Vapaa-aikaa on todella paljon ja tällä hetkellä aika menee lähinnä vauvapalstalla notkuessa. Vaikka onhan tämäkin kehittävää, mutta jotain vaihtelua elämään!

Kommentit (8)

Vierailija

Minä pelaan tietokoneella! Tällä hetkellä menee Assassin's Creed Syndicate, joka viime viikolla juuri julkaistiin PC:lle. Sitä ennen tuli pelattua läpi Witcher 3 ja Dragon Age Inquisition, kaikki aivan mainioita pelejä joihin on saanut kymmeniä tunteja hauskaa aikaa kulumaan.

Vierailija

Käsityöt, leipominen, askartelu, lukeminen, elokuvien katselu, tietokoneella/pelikonsolilla pelaaminen, jumppaaminen, ihan minkä tahansa asian opiskelu, sulla on nyt aikaa opetella kaikkea, käytä se hyödyksi! Opettele joku uusi kieli, meikkaamaan, kutomaan villasukat tai mitä vaan mitä oot aina halunnut oppia :)

Ja ylempänä mainittu lemmikki on myös hyvä idea jos päivät tuntuvat pitkästyttäviltä :)

Vierailija

Hei kiitos todella paljon vinkeistä! Tämän illan taidan käyttää tietokoneella pelaamiseen, en ole pitkään aikaan pelannut. Huomenna voisin kokeilla maton virkkaamista! :)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat