Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pähkinät on liian hyviä

Pähkinä

Syön joka päivä paljon pähkinöitä, rakastan niitä, nam! Vielä en ole lihonut, vaikka päivittäin syön niitä 150-200g...

Kommentit (10)

Vierailija

Olen kateellinen. Rakastan pähkinöitä, mutta olen niille pahasti allerginen. En varmaan kaikille, mutta ei tee mieli kokeilla. :(

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen kateellinen. Rakastan pähkinöitä, mutta olen niille pahasti allerginen. En varmaan kaikille, mutta ei tee mieli kokeilla. :(

Voi harmi, säälin sinua!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mistä pähkinänhimo johtuu? Joku vitamiinipuutos?

En usko, että minulla on mitään puutoksia. Silloin, kun vielä voin syödä pähkinöitä, pidin niiden täyteläisen puisesta mausta ja aivan erityisesti siitä, miltä niiden pureminen tuntui. Mistään muusta ei saa samanlaista hammastuntumaa.

t. vastaaja 1

Vierailija

Niin minustakin, mutta jotenkin sääli, että koit tarpeelliseksi tuoda oman painosi esiin. Eikö mitään enää voi sanoa ruuasta ilman "olen kuitenkin hoikka!"-mantraa.

Vierailija

Mäkin tykkään pähkinöistä, mutta oon viim eaikoina vähän kyllästynyt niihin. Syön niitä aika usein välipalaksi, ja se on alkanut vähän tökkiä. En tykkää kauheasti syödä välipaloja, söisin mielelläni aina jotain lämmintä ruokaa.

Aloittaja

Vierailija kirjoitti:
Mitä pähkinöitä syöt?

Kaikkia! Pistaasit, cashewit ja saksanpähkinät on suosikkeja. Ja mantelit tietysti!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Niin minustakin, mutta jotenkin sääli, että koit tarpeelliseksi tuoda oman painosi esiin. Eikö mitään enää voi sanoa ruuasta ilman "olen kuitenkin hoikka!"-mantraa.

Missä vaiheessa aloittaja kertoi oman painonsa? Hänhän voi olla vaikka 10kg ylipainoinen, sanoi vain että "ei ole lihonut" pähkinöiden takia.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat