Onko kukaan muu koukussa J. Tukiaiseen kuin minä?

Vierailija

Yhtä ainutta törky ym viestiä en ole kirjoittanut, kunhan seuraan. Uskomattomia juonenkäänteitä, seuraanhan telkkaristakin tylsempiäkin ohjelmia?

Kommentit (12)

Vierailija

Miten sen tuksun koira kuoli? Voi reppanaa :(
Kamalaa, että tuollaisella ihmisellä voi olla koira, kun ei pysty huolehtimaan edes itsestään

Vierailija

Mutta mä vaan luen, nytkin mielenkiinnolla seuraan, selviääkö nuoripari häihin saakka? Kai tää seurattavaksi on tehtykin, kun ihan kaikki toiminta tehdään julkiseksi?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mutta mä vaan luen, nytkin mielenkiinnolla seuraan, selviääkö nuoripari häihin saakka? Kai tää seurattavaksi on tehtykin, kun ihan kaikki toiminta tehdään julkiseksi?

Sama täällä. Facebookissa on juu julkinen show menossa. Ihan jo melkein säälittää se veijo.

Vierailija

Siinäpä meillä mies vailla itsesuojeluvaistoa? Oikeesti, mitä yhteistä tuolla pariskunnalla voisi olla? Toinen niin harmaa hiirulainen kuin olla ja voi ja toinen räjähtelevä glamourstara eriskummallisine hoveineen? Ei taida Veijon rauhallinen elämä tuota kauaa jaksaa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Siinäpä meillä mies vailla itsesuojeluvaistoa? Oikeesti, mitä yhteistä tuolla pariskunnalla voisi olla? Toinen niin harmaa hiirulainen kuin olla ja voi ja toinen räjähtelevä glamourstara eriskummallisine hoveineen? Ei taida Veijon rauhallinen elämä tuota kauaa jaksaa?

No onko jollekin tuksun motiivit olla parisuhteessa tuollaisen peräkammaripoikamiehen kanssa jotenkin epäselviä? ;) 

Vierailija

Ei ole Tuksun motiiveista epäselvyyttä, Veijon kylläkin? Tai noh, mutta luulis helpommallakin irtoovan, kyllä tuollaisille hissukoille ottajansa löytyy?

Mitä siihen Tuksun kirjaan muuten voisi tulla, eikö kaikki ole jo julkistettu?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat