Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onkohan mahdollista saada poikalapsi?

Vierailija

Mulla on neljä siskoa, siskoillani on vain tyttölapsia ja mulla yksi tyttö myös. En tiedä onko näillä edes mitään merkitystä? Isälläni on kaksi siskoa. Tyttöni isällä on myös vain siskoja ja heilläkin vain tyttöjä. Mutta nykyisellä miehellä on kaksi veljeä, onko tälläkään mitään merkitystä? Heillä ei ole lapsia. Toivoisimme mieheni kanssa poikalasta. En vaan osaa edes kuvitella saavani poikaa ja sanoin jo tästä miehellekin, että saan varmaan vaan tyttölapsia.

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Heitä kruunaa ja klaavaa, sillä saat selville todennäköisyyden saada poika tai tyttö. Eli ei ole merkitystä, siittiösolu määrää sukupuolen eikä taida olla sairautta joka karsisi vain toisen sukupuolen siittiöt.

Vierailija

Onko jäänyt biologian tunnit väliin koulussa?

Lapsen suokupuolen määrää miehen siittiösolu. Harvemmalla miehellä niitä on vain toisen merkkisiä siittiöitä.

Yleensä todennäköisyys lapsen sukupuolesta on ihan 50/50

Miespuoliset siittiöt ovat yleensä nopeampia, mutta lyhytikäisempiä, tyttösiittiöt hitaampia ja sitkeämpiä. ELi kannattaa harrastaa seksiä niin että se muna solu olisi jo irronnut, niin pojan saamisen todennäköisyys saattaisi nousta.

Vierailija

Eipä sillä sukupuolella nyt niin isoa merkitystä ole, että alkaisin noudattamaan jotain tiettyä ruokavaliota tai harrastamaan seksiä vain tietyssä vaiheessa kiertoa. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehestähän se riippuu.

Olen ollut siinä luulossa, että riippuu molemmista? Ap

Voi herranjestas. Kannattaako näin tyhmien ihmisten edes lisääntyä. Lapsi saa sinulta sukupuolikromosomin X, ja mieheltä siittiössä X:n tai Y:n. Tällöin muodostuu tyttö (XX) tai poika (XY). 

Miehen siittiön perusteella lapsesta muodostuu siis tyttö tai poika (pl. erilaiset harvinaiset sukupuolikromosomien poikkeavuudet/kehityshäiriöt). 

Vierailija

Minä itse asiassa uskon että joillain ihmisillä on mahdollista saada vain tyttö-/poikalapsia. Tunnen perheen, jossa on 11 lasta ja kaikki poikia . Tunnen myös perheen jossa 8 tyttöä eikä yhtään poikaa (perheen lapset saivat vain tyttöjä myöhemmin). En tiedä selitystä tälle mutta uskon että jokin tekijä esimerkiksi tappaa tyttö-/poikasiittiöt matkalla munasoluun.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä itse asiassa uskon että joillain ihmisillä on mahdollista saada vain tyttö-/poikalapsia. Tunnen perheen, jossa on 11 lasta ja kaikki poikia . Tunnen myös perheen jossa 8 tyttöä eikä yhtään poikaa (perheen lapset saivat vain tyttöjä myöhemmin). En tiedä selitystä tälle mutta uskon että jokin tekijä esimerkiksi tappaa tyttö-/poikasiittiöt matkalla munasoluun.

Kuvatun kaltaisia harvinaisia poikkeuksia varmasti on olemassa, mutta jos esimerkiksi ap:lla ja hänen suvussa kaikilla naisilla olisikin vaikka kohtu, joka ei päästäisi poikasiittiöitä pääsemään munasolulle asti, niin sillä ei ole silti mitään vaikutusta esimerkiksi ap:n eksän suvun lapsiin.

Ap:n eksän siskoilla ja näiden siskojen lapsilla ei ole mitään tekemistä jos ap ja hänen sukunsa kantaisi jotakin virhettä, joka estää poikasiittiöt matkan varrella munasoluun.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tällä asialla ei ole mitään tekemistä uskon kanssa, tämä on ihan biologiaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää esikoisen elämä pilata tekemällä puoliväkisin pikkuvelipuolia :(

Millä tavalla pilata?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat