Kylläpä taas valkeni ettei kunnon kolmekymppisiä miehiä...
...taida olla vapaalla jalalla.
Olin jotenkn uskaltautunut mennä ihastumaan vaikean eroni ja entisen suhteeni jälkeen, vaikka vannoin, etten enää miehiin kattele mutta mies vaikutti kunnolliselta ,niin en voinut mitään että tunteet ne vaan heräs. Joo. Niinpä. Pari viikkoa oli lässyn lässyyn, kun sanaakaan sanomatta vaikeni yks kaks. Se siitä. Mistä näitä riittää??
Kommentit (32)
Miksi ihastumisen tai tutustumisen pitäisi auttamatta johtaa johonkin 27/7 kädestä kiini pitämiseen. Kuinka kauan tätä hiljaisuutta on kestänyt, päivän, kaksi...Miksi te vielä vuonna 2015 odotatte, että mies on se joka vie...Miksi olet passiisivena tilanteen vietävissä, kun voisit itse olla toimiva subjekti ja ottaa homman ns haltuun. Miksi kiukutella kuin pikkulapsi jolta viety kaikki lelut ja karkit, kun asiat ei mene niin kuin sinä toivoisit.
Kolmekymppiset vapaat miehet on ylijäämätavaraa. Helmen löytäminen niistä on lottovoitto. Joku syy siinä aina on, kun vielä irrallaan juoksentelevat.
Mitä mies sanoi, kun puhuitte asiasta?
Haha jätän teidät kommentoimaan keskenänne. En arvannut että tämä olisi av:lla näin tulenarka aihe!!! ;)
-ap
Vierailija kirjoitti:
Kolmekymppiset vapaat miehet on ylijäämätavaraa. Helmen löytäminen niistä on lottovoitto. Joku syy siinä aina on, kun vielä irrallaan juoksentelevat.
Etpä itsekään ole mikään helmi tai catch kun kerta olet vapailla markkinoilla ja omaat paljonkin kokemusta kaltaisistasi jämistä :D
Totuus sattuu, eikös. Toki nyt varmasti vastaat, että oletko varattu ja "ihan hei kavereiden takia tiedän", mutta ei täällä kukaan sun lässytykseen kuule usko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etpä itsekään ole mikään helmi tai catch kun kerta olet vapailla markkinoilla ja omaat paljonkin kokemusta kaltaisistasi jämistä :D
Totuus sattuu, eikös. Toki nyt varmasti vastaat, että oletko varattu ja "ihan hei kavereiden takia tiedän", mutta ei täällä kukaan sun lässytykseen kuule usko.
No sinähän näppärän olkiukon rakensit. Minä olen onnellisesti naimisissa, ollut jo toistakymmentä vuotta. Minä tein valintani silloin kun tarjonta oli suurinta, eli nuorena.
Kommenttini perustuu ystävieni kokemuksiin. Heille oli tärkeää elää aikoinaan. Nyt vakiintuminen vaikuttaa olevan ylivoimaista, koska hyvää tarjontaa on kovin vähän. Jo vuosia ovat etsineet, mutta tarjonta on kovin epäkuranttia.
Aikainen lintu madon nappaa. Se totuus sattuu nyt näihin myöhäisiin lintuihin.
Onko sitten kyseessä epäkelpo sukupolvi, kun on valjennyt että ei ole kunnon kolmekymppisiä naisiakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sinähän näppärän olkiukon rakensit. Minä olen onnellisesti naimisissa, ollut jo toistakymmentä vuotta. Minä tein valintani silloin kun tarjonta oli suurinta, eli nuorena.
Kommenttini perustuu ystävieni kokemuksiin. Heille oli tärkeää elää aikoinaan. Nyt vakiintuminen vaikuttaa olevan ylivoimaista, koska hyvää tarjontaa on kovin vähän. Jo vuosia ovat etsineet, mutta tarjonta on kovin epäkuranttia.
Aikainen lintu madon nappaa. Se totuus sattuu nyt näihin myöhäisiin lintuihin.
Juurihan kirjoitin aiemmassa viestissäni, että sinä vastaat varmasti väitteellä, jonka mukaan olet varattu ja ystäviesi kokemusten perusteella tiedät millaisista jämistä puhut :D Olit ilahduttavan ennustettavissa oleva.
Toistan: kukaan täällä ei usko lässytyksiisi. Myötähäpeän takia kehottaisin jättämään leikin tähän, ettet tuon enempää nolaa itseäsi.
Vierailija kirjoitti:
Noita kunnon kolmekymppisiä vapaita miehiä on kyllä harvassa. Tuli viiden vuoden aikana huomattua kun olin avoin uudelle parisuhteelle ja saman ikäinen mies oli hakusessa. Jouduin hieman Ikä kriteereistä löysäämään sitten. Nykyään olen suhteessa 7 vuotta nuoremman miehen kanssa.
Määrittele "kunnon".
Molemmat sukupuolet tuntuvat pelaavan samaa peliä, ainakin yli 30v ihmisten parissa.Aina löytyy mukamas se vähän parempi jostain mitä testataan ja lopussa ollaan ilman.Kannattaa unohtaa ne rakastumiset ja nauttia vaan ihmisten seurasta.Seksistä, ulkonasyömisistä, urheilusta yms jutuista ja sitten se ns.oikea tulee jos on tullakseen.Mielummin sinkkuna nauttimassa uusista ihmisistä, kokemuksista ja elämäntarinoista, kun huonossa parisuhteessa.
Paino sanalla kunnollisia. Miehiä on kyllä vaikka kuinka, mutta ei niistä kukaan teille nirppanokille kelpaa.
että oli kiinnostunut ja suunnitteli kaikkea ja sanoi ihastuneen kovin. Ja ei ole harrastettu seksiä kun joku kysyi. Ja enkä ole kysellyt perään kun joku kysyi sitäkin koska miksi kyselisin kerta tuolleen häipyy? Ehkäpä olin joku hetken lohtu hälle tms. Enkä muuten varmana ole mikään roikkuja.