Kylläpä taas valkeni ettei kunnon kolmekymppisiä miehiä...

Vierailija

...taida olla vapaalla jalalla.
Olin jotenkn uskaltautunut mennä ihastumaan vaikean eroni ja entisen suhteeni jälkeen, vaikka vannoin, etten enää miehiin kattele mutta mies vaikutti kunnolliselta ,niin en voinut mitään että tunteet ne vaan heräs. Joo. Niinpä. Pari viikkoa oli lässyn lässyyn, kun sanaakaan sanomatta vaikeni yks kaks. Se siitä. Mistä näitä riittää??

Sivut

Kommentit (32)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hei, uutinen: myös kunnon miesten kiinnostus voi lopahtaa.
hei uutinen sulle; huomasitko pointin, mies otti hatkat sanaakaan sanomatta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Omasta mielestäni olen. En ainakaan koskaan leikittele kenenkään tunteilla. -ap

Se ei ole leikittelyä ettet ollut miehelle sellainen nainen, johon ihastuisi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

aha.. Miksi hän sitten sanoi olevansa hyvin ihastunut?
-ap

Vierailija

Noita kunnon kolmekymppisiä vapaita miehiä on kyllä harvassa. Tuli viiden vuoden aikana huomattua kun olin avoin uudelle parisuhteelle ja saman ikäinen mies oli hakusessa. Jouduin hieman Ikä kriteereistä löysäämään sitten. Nykyään olen suhteessa 7 vuotta nuoremman miehen kanssa.

Vierailija

Olitteko nähneet monesti parin viikon aikana?harrastitteko seksiä? Vaikeniko mies kun oli saanut seksiä? Kysyitkö ikinä miksi katosi?

Vierailija

Kovasti sinä ole h****:nut kyllillä kun voit määritellä taas jonkun kelvottomaksi mieheksi.

Mistään muualta et voi naisin silmin katsottuna parempia miehiä löytää, joten sinun kokemusten pohjalta et voi määritellä suomalaista perusmiestä paskaksi!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

aha.. Miksi hän sitten sanoi olevansa hyvin ihastunut?
-ap

Mitäpä kiinnostavaa sinussa hänelle taisi olla, eikö yhtään tule mieleen?

Olisiko kuule, että olit potentiaalinen pano. Ei se sinusta naisena välittänyt tai edes jaksanut käyttäytyä peruskohteliaasti kun vaikeni sanaa sanomatta. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun arvioidaan seurustelukumppanin sopivuutta ja hyvyyttä, mitä merkitystä on tavalla, jolla hän lopettaa seurustelun? Luulisi että hyvässä kumppanissa tuo on kaikkein vähiten tärkeä ominaisuus. Haluatko muka mieluummin ikävän tyypin, joka on tosi kohtelias ja huomaavainen eroaja?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Noita kunnon kolmekymppisiä vapaita miehiä on kyllä harvassa. Tuli viiden vuoden aikana huomattua kun olin avoin uudelle parisuhteelle ja saman ikäinen mies oli hakusessa. Jouduin hieman Ikä kriteereistä löysäämään sitten. Nykyään olen suhteessa 7 vuotta nuoremman miehen kanssa.
kiitos että sain edes yhden asiallisen kommentin. Olen tämän ilmiön oikeasti huomannut jo pitkän aikaa.. Ihmettelen vain.
-ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun arvioidaan seurustelukumppanin sopivuutta ja hyvyyttä, mitä merkitystä on tavalla, jolla hän lopettaa seurustelun? Luulisi että hyvässä kumppanissa tuo on kaikkein vähiten tärkeä ominaisuus. Haluatko muka mieluummin ikävän tyypin, joka on tosi kohtelias ja huomaavainen eroaja?

+ on erittäin takertuvaa kuvitella pari viikkoa sinun kanssasi viestitelleen olevan missään vastuussa tavasta jolla lopettaa "jutun". Eri asia pitempiaikainen suhde.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat