Kymmeniä asuntoja vapaana Realialla, mutta yhteydenottoihin ei vastata! Miten saada asunto?

Vierailija

Realialla on Vantaalla kymmeniä potentiaalisia asuntoja meille, olemme kiinnostuneet monista mutta sähköposteihin eikö soittoihin vastata. Onko kellään kokemusta Realian palvelusta?

Kommentit (5)

Vierailija

Mulla on kokemusta Tampereelta ja ihan ok. Meni kyllä jokunen päivä, että vastasivat viestiini, kun laitoin yleisen hakemuksen niille useampaan kohteeseen, mutta tosin siinä välissä olin jo ehtinyt saamaan saman firman kautta asunnon heidän yleisen näyttönsä kautta. Puhelimellakin sai hyvin kiinni.

Vierailija

Mä asun Realian asunnossa Vantaalla. Tosin muutin tähän kun mieheni jo asui tässä. Kysyin häneltä, ja hän sanoi vain että soittamalla varattiin näyttöaika. En sitten tiedä, miksi eivät vastaa. :/

Vierailija

Järvenpäässä vastattiin sähköposteihin saman päivän aikana ja jopa tarjottiin muita asuntoja niiden lisäksi joista oltiin kiinnostuneita.

Vierailija

Järjettömän huono palvelu helsingissäkin. Moni kertonut samaa.. Kaikkeni tehneenä etsin yksikön päällikön sähköpostiosoitteen, kerroin miten kauan ja miten olen asuntoa etsinyt, mutta en saa yhteyttä. Tästä meni 20 min niin välittäjä soitti minulle...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat