Mies vihjailee etten "yritä" seksissä tarpeeksi kun en saa orgasmia yhdynnässä

Vierailija

Vaikka olen sanonut ettei se haittaa etten itse yhdynnässä saa, kun nuolemalla saan. Olemme kokeilleet kaikkia asentoja muttei auta. Miehen painostus ei ainakaan helpota asiaa. Hän sanoi että esimerkiksi kun olen päällä niin voisin yrittää supistella emätintä enemmän ja tiheämmin mutta eipä ole apua siitäkään. Treenaan lantiopohjan lihaksia enkä ole löysä, hänellä keskimittainen penis.

Siitä vedin kyllä pari hernettä nenään kun hänen oli pakko vielä pahentaa oloani mainitsemalla millä tavalla exänsä sai yhdynnässä. Ahdistaa nykyään koko seksi kun hän hokee "Purista enemmän, liiku etuviistoon" yms typeriä ohjeitaan.

Sivut

Kommentit (43)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miltä tuntuu olla naisena seksuaalisesti epäonnistunut kun et kykene saamaan yhdynnässä?

Ihmeen nuiva vastaanotto rehelliselle kommentilleni :D

Mullekin on miehet suhtautuneet pahalla kun en ole tullut yhdynnässä. Minkä sille lopulta mahtaa jos kaikkea on kokeiltu ja siltikään ei onnistu.

Vierailija

En kyllä enää koskisikaan tuollaiseen mieheen tai sitten vaihtoehoisesti alkaisin luetella hänelle ohjeita tyyliin "syvemmälle" kun on jo niin syvällä kun pystyy, "yritä saada jäykemmäksi" kun jo maksimikova ja katsoisin mitä itse pitää painostuksesta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltä tuntuu olla naisena seksuaalisesti epäonnistunut kun et kykene saamaan yhdynnässä?

Mullekin on miehet suhtautuneet pahalla kun en ole tullut yhdynnässä. Minkä sille lopulta mahtaa jos kaikkea on kokeiltu ja siltikään ei onnistu.

Mutta aphan onnistuu saamaan suuseksissä, mies vain on liian laiska ja siksi yrittää painostaa saamaan yhdynnässä.

Vierailija

4, no on joskus tehnyt mieli :D Tai työntää joku sukka suuhun ja huutaa että ole hiljaa ja anna mun nyt vain nauttia tästä omalla tavallani.

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mutta aphan onnistuu saamaan suuseksissä, mies vain on liian laiska ja siksi yrittää painostaa saamaan yhdynnässä.

Niin? Saan minäkin suuseksissä ja sormettaessa, mutta en yhdynnässä mikä on kuulemma se ongelma.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
alkaisin luetella hänelle ohjeita tyyliin "syvemmälle" kun on jo niin syvällä kun pystyy, "yritä saada jäykemmäksi" kun jo maksimikova

:D Hauska mielikuva tuollaisesta seksin harrastamisesta...

Minäkään en ole koskaan saanut yhdynnässä (enkä muuten millään muullakaan keinolla/tyylillä), mutta mieheni ei ole siitä napissut, huomautellut tai valittanut eikä itseänikään haittaa. Aika inhottavan kuuloista tuollainen painostus ja vielä joku eksään vertaaminen, mitähän mies kuvittelee sen auttavan... "Tsemppaa nyt vähän hei"?

Vierailija

Eihän se edes onnistu jos ukko koko ajan kommentoi ja sitä odottaa.

Kokeile ap niin, että pylly pystyyn ja olat patjaan ja sitten samalla ukon työnnellessä pyörittelet klitalla itselles sen orgasmin.

Vierailija

Itse ainakin hyväilen klitorista yhdynnän aikana, samalla tavalla kuin masturboidessa siis, ja sillä tavalla saan sentään joskus orgasmin yhdynnän aikana. Oletko kokeillut tehdä niin? Toisaalta tarvitsen tätä ennen nuolemista.

Vierailija

Hyväileekö kumpikaan yhdynnän aikana klitoristasi? Klitoris ulottuu haarautuneena syvälle naisen sisälle, ja joillakin naisilla osa siitä sijaitsee niin lähellä emätintä, että vaginaalinen yhdyntä kiihottaa sitä sisältäkäsin. Jos se sinulla sijaitsee kauempana emättimen seinämistä, pelkkä yhdyntä ei stimuloi sitä, eikä mitkään lantionpohjalihakset vaikuta asiaan. Mutta voit vaikka itse stimuloida klitoristasi kädellä yhdynnän aikana.

taas kerran pettynyt

No, tähän voi olla helppojakin selityksiä. Minäkin olen ihmetellyt muutaman vuoden, kun ei vaimoa oikeen jaksa seksi kiinnostaa ja sitten kun sitä on, niin se on selvästi sellainen "palvelus" mulle.

Ihan ok sekin tavallaan, mutta olisi mukava tuntea itsensä halutuksi. Reilu vuosi sitten käytiin läpi jonkinmoinen kriisi, kun vaimo oli ihastunut personal traineriinsa sekä toiseen treenattuun heppuun joka pyöri vaimon työpaikalla. Siitä jotenkuten selvittiin, kun vaimo väitti että ne oli vaan pinnallisia ihastumisia eikä mitään fyysistä ole tapahtunut. Ne vaikutti kuitenkin meidän suhteeseen niin, että hänen mielenkiintonsa minuun loppui. Työllä ja tuskalla saatiin sitä viriteltyä johonkin suuntaan vuoden verran, nyt selvisi että vaimoni on ihastunut esimieheensä ja haaveilee tästä. Sanomattakin on selvää, että pitkään aikaan taas meillä ei ole ollut minkään sortin vipinää enkä minä ole kokenut aikoihin, että vaimoni haluaisi minua. Jos hän satunnaisesti joskus on saanut, niin tiedän nyt ainakin mitä ajattelemalla hän on onnensa saanut.

Jos ei olisi lapsia, niin tästä olisi helpompi lähteä... nyt vaivaa se, että lasten takia on koitettava, vaikka itselleni tämä ei enää ole kovin helppoa.

Että siihen saamiseen/tulemiseen voi olla ihan sellainenkin syy, ettei enää halua omaa kumppania, ja oman kumppanin kanssa kaikki himo on kadonnut ja jäljelle on jäänyt jonkunlainen ystävyys ja kumppanuus muttei muuta.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat