Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Huonosta" alusta tuli hyvä suhde

Vierailija

Olemme seurustelleet kolmen vuoden ajan ja suhteemme on hyvä. Mies kolahti heti ensi tapaamisella eikä minun sen jälkeen ole tarvinnut epäillä kiinnostustani tai tunteitani häntä kohtaan. 

Mies sen sijaan epäröi suhteen tai ennemminkin tapailun alkuvaiheessa ja käyttäytyi melko vaihtelevasti. Oli avautunut epäilyksistään myös kavereilleen ja piti silmät auki myös muiden naisten kohdalla. Mitään ei tietääkseni kuitenkaan tapahtunut muiden kanssa eikä minua parempaa löytynyt :D Huomasin kuitenkin hänen epäilynsä, joten useaan otteeseen sanoin, että päästää minut pois löysästä hirrestä, jos ei ole oikeasti kiinnostunut. Olin siis heittämässä hanskat tiskiin monesti. Hän kuitenkin piti suhdetta yllä välimatkasta huolimatta ja halusi katsoa, mitä meistä voisi tulla. 

No, nyt olemme onnellisessa parisuhteessa. Kuitenkin alkuaikojen asiat nousevat ajoittain esiin. En voi unohtaa, kuinka silloin sanoi, ettei ole palavasti rakastunut ja kuinka meidän välille ei ole tullut vahvaa yhteyttä. Nyttemmin tuo yhteys on kyllä syntynyt ja mies ainakin sanoo rakastavansa (palavasta rakkaudesta en tiedä). 

Nostin asian vähän aikaa sitten esille. Mies sanoi, ettei muista, että olisi sanonut, ettei rakasta minua. Samalla hän korosti sitä, miten hyvin meillä menee nykyään. 

Olenko hölmö, kun muistelen vanhoja? Miten pääsisin yli näistä ajatuksista?

Kommentit (5)

Vierailija

No teidän suhteenne on alkanut ilman (molemminpuolista) alkuhuumaa. Tällä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, onko suhteenne hyvä tai tuleeko se jatkumaan. Ihastuminen ja alkuhuuma ovat itse asiassa aivan eri asioita kuin rakkaus. Rakkauteen teillä on kaikki edellytykset sen alkuhuuman puutteesta/takkuilusta huolimatta.

Suosittelen, että käsittelet asian itsesi kanssa niin, että hyväksyt sen. Muuten epävarmuutesi voi koitua ajan myötä suhteenne onnistumisen esteeksi.

Vierailija

Kyllähän tuosta voi tosiaan tulla hyvä suhde. Kuitenkin vaarana on se, että mieskin muistelee näitä epävarmuuden tunteitaan ja ehkä jopa katselee muita naisia samalla, vaikka ei sinulle sitä myöntäisikään.

Vierailija

Ehkä pitäisi vaan yrittää päästä yli. Tuntuu vaan, että helpottaisi, jos mies suostuisi puhumaan asiasta. Vaikka voisihan tieto lisätä tuskaa entisestään. 

Ollaan lähdössä reissuun perjantaina, joten yritän nyt vaan unohtaa asian. Palaan asiaan tarpeen mukaan reissun jälkeen. 

ap

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat