Älä osta lihaa vaan syö vain sitä mitä itse metsästät

Vierailija

Ei pidä syödä muitten tappamia eläimiä. 

Sivut

Kommentit (18)

m40v

Ei ole muuta ongelmaa kuin, mulla ei ole asetta enkä saanut edes pienoiskivääri lupaa koska ei ole näyttöä ampumaharrastuksen aktiivisuudesta, jousella ei saa metsästää ja autolla kaadoin hirven, mutta siitäkään en saanut lihoja, vaan joku metsästysseura vei raadon.
Voinko mennä paikalliseen sikalaan metsästämään sian puukolla tai pellonreunaan listimään lehmän?

Vierailija

Tämä toimi silloin, kun ihmisiä oli paljon vähemmän. Jos nyt kaikki ihmiset lähtisivät metsästämään, niin kyllä moni eläin kuolisi sukupuuttoon hyvin nopeasti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Voinko mennä paikalliseen sikalaan metsästämään sian puukolla tai pellonreunaan listimään lehmän?

Voit kun ensin ostat sen sian/lehmän, eihän nyt ilmaiseksi saa muiden lihoja viedä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Voit kun ensin ostat sen sian/lehmän, eihän nyt ilmaiseksi saa muiden lihoja viedä.

Tosin ota iso kivi mukaan millä sen eläimen saa tainnutettua ensin, ja sitten kurkku auki. Kai joku laki kieltää puukottamasta eläimiä kuoliaaksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tämä ei ole ap:n kuuluttamaan lihan ostoa, tässä ostetaan eläin joka sitten itse metsästetään.

Vierailija

No ei täällä suomessa saa metsästää ilman asetta eli ilman aselupaa,ilman metsästyslupaa..seuratkaan ei saa metsästää kuin omilla maillaan..en voi siis mennä metsästämään kun mulla ei ole kun tää 2000 neliön tontti...ja tässä ei oo kun kissa ja koira..loppus äkkiä mun metsästettävä..

Vierailija

Mitenhän tuo siippa asiaan suhtautuisi, jos sanoisin, että hän ei enää saa syödä minun teurastamaani sikaa/kanaa/karitsaa ja että minä en saa enää syödä hänen ampumaansa hirveä, sorsaa...? Menee hitokseen vaikeeksi ruokien teko.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei ole muuta ongelmaa kuin, mulla ei ole asetta enkä saanut edes pienoiskivääri lupaa koska ei ole näyttöä ampumaharrastuksen aktiivisuudesta, jousella ei saa metsästää ja autolla kaadoin hirven, mutta siitäkään en saanut lihoja, vaan joku metsästysseura vei raadon.

Saa jousella metsästää pienriistaa, jos on sopiva jousi.

Vierailija

Ei saa jousellakaan metsästää pien riistaa kuin omilla maillaan ja kauden sisällä..tuossahan noita teeriä pyörii mutta kun ovat naapurin pellolla...

Vierailija

Näinhän se on. Ihmisten ei pitäisi myöskään käyttää muitten valmistamaa sähköä eikä mies ole mikään jos ei itse pystymetsästä taloa rakenna. T: Rannanjärvi.

Vierailija

Pilkit siis esille, kohta on järvet jäässä. Kalan tainnutuksesta säännöt ei taida sanoa vielä mitään ja kala on terveellistä.

Miten muuten on sen tainnutuksen laita metsästäessä, ampuuko joku sitä hirveä ensin sähkölamauttimella?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat