Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pahoivointi aamulla, en ole raskaana

Vierailija

Ihan hirveä pahaolo ollut tässä jo muutama aamu, oksettaa ja kuvottaa ja sellanen huono olo vaan. Olen syönyt ja juonut että ei pitäisi siitä johtua. Täytyy ihan tulla makaamaan ku muukaan ei helpota. Onko muilla kokemusta?

Kommentit (7)

Vierailija

tee nyt kuitenkin se raskaustesti. Ja jollet ole raskaana, mene äkkiä lläkäriin, sillä toinen tunnettu aamupahoinvoinnin syy on aivokasvain.

Vierailija

Mulla tulee aina aamuisin paha olo, jos joudun heräämään liian aikaisin ja lähtemään liian aikaisin liikkeelle. En tosiaan ole aamuihminen. :D Mutta ei nyt tainnut sulla olla ihan sama ongelma... :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
tee nyt kuitenkin se raskaustesti. Ja jollet ole raskaana, mene äkkiä lläkäriin, sillä toinen tunnettu aamupahoinvoinnin syy on aivokasvain.

Luulisi siihen liittyvän muitakin oireita? Mutta kiitos kommentista kuitenkin :)
Onko muilla kokemuksia yms mistä voi olla kyse?
Ap

Vierailija

Jos on yhtäkkiä alkanut niin tekisin kuitenkin sen raskaustestin.

Sen sijaan jos sulla on aiemminkin ollut taipumusta tuollaiseen niin syö aamiainen samantien kun nouset. Voihan tuo olla jotain alkavaa flunssaa tai vatsatautiakin? Ootko syönyt paljon herkkuja viime aikoina? Aina kun itse syön karkkia niin seuraavana aamuna on heikko olo.

Mutta joo, se raskaustesti?

Vierailija

Raskaus tai ihan vaan joku vatsapöpö. Tiedätkö, kuinka monta naista tulee raskaaksi pillereistä huolimatta? Aika moni.

Vierailija

Mulla on tuota aika usein. Olen ajatellut että lieviä happovaivoja tai muuta vatsalaukkuperäistä olisi, ja vaaratonta. Jos minua etoo aamulla, en syö mitään, juon vain kahvia, niin helpottaa. Syöminen kun etoo, voimistaa pahaa oloa ainakin mulla. Ja jos ongelma menee oikein pahaksi, Somac-kuuri auttaa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat