Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pahoivointi aamulla, en ole raskaana

Vierailija
23.11.2015 |

Ihan hirveä pahaolo ollut tässä jo muutama aamu, oksettaa ja kuvottaa ja sellanen huono olo vaan. Olen syönyt ja juonut että ei pitäisi siitä johtua. Täytyy ihan tulla makaamaan ku muukaan ei helpota. Onko muilla kokemusta?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en kyllä tietääkseni ole raskaana kun pillereitäkin syön niin en uskoisi siitä johtuvan siksi.

Vierailija
2/7 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tee nyt kuitenkin se raskaustesti. Ja jollet ole raskaana, mene äkkiä lläkäriin, sillä toinen tunnettu aamupahoinvoinnin syy on aivokasvain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee aina aamuisin paha olo, jos joudun heräämään liian aikaisin ja lähtemään liian aikaisin liikkeelle. En tosiaan ole aamuihminen. :D Mutta ei nyt tainnut sulla olla ihan sama ongelma... :D

Vierailija
4/7 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tee nyt kuitenkin se raskaustesti. Ja jollet ole raskaana, mene äkkiä lläkäriin, sillä toinen tunnettu aamupahoinvoinnin syy on aivokasvain.

Luulisi siihen liittyvän muitakin oireita? Mutta kiitos kommentista kuitenkin :)

Onko muilla kokemuksia yms mistä voi olla kyse?

Ap

Vierailija
5/7 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on yhtäkkiä alkanut niin tekisin kuitenkin sen raskaustestin.

Sen sijaan jos sulla on aiemminkin ollut taipumusta tuollaiseen niin syö aamiainen samantien kun nouset. Voihan tuo olla jotain alkavaa flunssaa tai vatsatautiakin? Ootko syönyt paljon herkkuja viime aikoina? Aina kun itse syön karkkia niin seuraavana aamuna on heikko olo.

Mutta joo, se raskaustesti?

Vierailija
6/7 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaus tai ihan vaan joku vatsapöpö. Tiedätkö, kuinka monta naista tulee raskaaksi pillereistä huolimatta? Aika moni.

Vierailija
7/7 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuota aika usein. Olen ajatellut että lieviä happovaivoja tai muuta vatsalaukkuperäistä olisi, ja vaaratonta. Jos minua etoo aamulla, en syö mitään, juon vain kahvia, niin helpottaa. Syöminen kun etoo, voimistaa pahaa oloa ainakin mulla. Ja jos ongelma menee oikein pahaksi, Somac-kuuri auttaa.