Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisen tekstarin lähettäisit baarituttavuudelle, jos tahdot nändä uudelleen?

Vierailija
23.11.2015 |

Tapasin baarissa ihanan miehen, sain yhteystiedot, mutta juttu jäi siihen. Nyt kuumeilen tekstarin suhteen.

Pitäisikö lähettää vai ei? Ja mikä voisi olla sopiva viesti.

Haluaisin olla ymmärrettävä (viesti: tahdon tavata, oot ihana) ja toisaalta sopiva etäinen (jos tulee "pakit" en vaikuta epätoivoiselta vaan kävelen ryhdikkäästi nurkan taa itkemään)

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas arvostan suoruutta enkä koskaan pelaa mitään pelejä. Mitä sitten, jos antaa pakit? Susta tuntuu pahalta joka tapauksessa, niin mitä väliä, mitä se ajattelee sun innokkuudesta? Laittaisin varmaan jotain tyyliin: "Vaikutit aivan ihanan oloiselta mieheltä ja kovasti haluaisin nähdä uudelleen ja tutustua :) Harvoin oon törmännyt sun kaltaiseen tyyppiin ja täytyy myöntää, että kolahti. Mut, jos sulla ei kolahtanut, niin hyvää jatkoa ;)"

Vierailija
22/32 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas arvostan suoruutta enkä koskaan pelaa mitään pelejä. Mitä sitten, jos antaa pakit? Susta tuntuu pahalta joka tapauksessa, niin mitä väliä, mitä se ajattelee sun innokkuudesta? Laittaisin varmaan jotain tyyliin: "Vaikutit aivan ihanan oloiselta mieheltä ja kovasti haluaisin nähdä uudelleen ja tutustua :) Harvoin oon törmännyt sun kaltaiseen tyyppiin ja täytyy myöntää, että kolahti. Mut, jos sulla ei kolahtanut, niin hyvää jatkoa ;)"

Aika imelältä kuullostaa, kirjoittaja on ehkä n. 20 v.

Aikuisemman miehen mieleen olisi jokin enemmän "lupaava" juttu, ei niin suoraan tunteistaan puhuva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäit ajatuksiini illalla. 

Eipä siihen muuta tarvii. Vastaa, jos vastaa.

Vierailija
24/32 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moi. Oliko kiva loppu ilta? :)

Itse en vastaisi mitään tuollaiseen viestiin. En halua tutustua ihmiseen, joka ei osaa yhdyssanoja.

Tuskinpa oltaisiin edes numeroita vaihdettu, joten viesti ei onneksi edes tulisi sinulle.

Tuota, miten se yhdyssanojen kirjoittamisen osaamattomuus noin yleensä tulee puhuessa ilmi? Onko sulla kaikille baarituttavuuksille kirjallinen testi, jonka läpäisemisen jälkeen vasta vaihdatte numeroita? :D

Vierailija
25/32 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moi. Oliko kiva loppu ilta? :)

Itse en vastaisi mitään tuollaiseen viestiin. En halua tutustua ihmiseen, joka ei osaa yhdyssanoja.

Tuskinpa oltaisiin edes numeroita vaihdettu, joten viesti ei onneksi edes tulisi sinulle.

Tuota, miten se yhdyssanojen kirjoittamisen osaamattomuus noin yleensä tulee puhuessa ilmi? Onko sulla kaikille baarituttavuuksille kirjallinen testi, jonka läpäisemisen jälkeen vasta vaihdatte numeroita? :D

Se veemäinen luonne paistaa läpi hyvin äkkiä ihan jo siinä baaritiskillä. Jos pipo kiristää, niin sen kyllä huomaa.

Vierailija
26/32 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

SKEIDAA  JA  PASKOO  SANOO  MIES.

Vierailija
27/32 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ihmettelen tätä numeroiden vaihtamista ja sen jälkeistä problematiikkaa. Siis itse ainakin annan numeroni tasan tarkkaan vain niille, joille haluan antaa ja joiden odotan/toivon ottavan yhteyttä. Miksi muuten edes pyytää??? Jotta voi soitella pilapuheluita? Mainostaa omaa yritystään?? Kai tämä on vain tätä tyhmän blondin naislogiikkaa, mutta minulle saa tekstata/soittaa numerovaihdon jälkeen ja kysyä tapaamista. Ei mitään ongelmaa. Ja jos jostain syystä en suostukaan, olet odottanut yhteyden ottoa liian kauan (eli huomaan, että otit numeroni vain pahan päivän varalle, kakkosnaiseksi) tai sitten olen tavannut jo välissä uuden (mikä toki myös johtuu usein siitä, että odotit liian kauan). Ja kyllä, minulta on pyydetty numeroa eikä sitten koskaan otettu yhteyttä. Tai lisätty FB kaveriksi. Ei mitään järkeä.

Taas tehdään näinkin yksinkertaisesta asiasta liian vaikea.

Vierailija
28/32 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian imelä ja turhan pitkä viesti. Kuulostaa jopa liioitellulta. Toi ensimmäinen lause on hyvä, mutta loput ihan liikaa. Varsinkin viimeinen lause on jotenkin "needy", alentuva "jos ei kelpaa ni soronnoo", "anteeks ku oon olemassa", "tää nyt vaa oli tämmönen", "ei haittaa vaikka et halua mua, oon cool asian kanssa vaikka en oikeasti ole". Joo sori, mutta mä usein syväanalysoin ja ylitulkitsen kaikki.

Vierailija
29/32 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöinen viesti ois hyvä:

"Annoit minulle numerosi baarissa. Tulkitsen vapaasti tämän eleen kiinnostuksenosoitukseksi ja täten ehdotankin tapaamista  lähemmän tutustumisen merkeissä. Minulle sopisi parhaiten ajankohtana X, paikassa Y. Jos tämä ei sovi aikatauluusi, ilmoitathan vastausviestissä sopivamman ajankohdan? Oma aikatauluni on varsin joustava koska olen epätoivoinen"

Ja sitten seuraava viesti "Damn autocorrect!"

Vierailija
30/32 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi! Tuu mun kans illalla oluelle. 

Tällaisiin ei ole ikinä kukaan vastannut että ei. 

Vierailija
31/32 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulta tippui baarissa satanen taskusta kun lähit, voit käydä sen mun luota.

Vierailija
32/32 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Lähtisitkö oluelle joku ilta ? Vaihdettiin numeroita joku päivä sitten, ehkä muistat? t.X

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi