Onko teillä ollut sähkökatkoja?t.ammattivalittaja
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas adoptioon annettu poika kokenut huiman nousun arvoasteikolla kun hänet erikseen mainitaan ja oma-aloitteisesti.
Ei se mitään arvonnousua ole kokenut joku olisi kuitenkin tullut taas siitä vinkumaan.ap
Että vapaaehtoisesti asetit pojan tähtäimen alle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas adoptioon annettu poika kokenut huiman nousun arvoasteikolla kun hänet erikseen mainitaan ja oma-aloitteisesti.
Ei se mitään arvonnousua ole kokenut joku olisi kuitenkin tullut taas siitä vinkumaan.ap
Että vapaaehtoisesti asetit pojan tähtäimen alle.[/quote Joku olisi kuitenkin huomauttanut asiasta ja mulle se on ihan yhdentekevä juttu.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kerran myöntää puhuvansa p@$kaa, voimme turvallisesti olettaa sinun tekevän aina niin.
Sittenhän te voitte jättää vastaamatta suurimpaan osaan palstan aloituksista kun ne ovat minun tekemiäni.ap
Eli myönnät olevasi trolli.
En ole vaan tylsistynyt kotirouva jolla on lapsi koulussa.ap
Yhtä varmasti kuin minä olen Ruotsin prinsessa Madeliine.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kerran myöntää puhuvansa p@$kaa, voimme turvallisesti olettaa sinun tekevän aina niin.
Sittenhän te voitte jättää vastaamatta suurimpaan osaan palstan aloituksista kun ne ovat minun tekemiäni.ap
Eli myönnät olevasi trolli.
En ole vaan tylsistynyt kotirouva jolla on lapsi koulussa.ap
Yhtä varmasti kuin minä olen Ruotsin prinsessa Madeliine.
Mikä siinä on niin vaikea uskoa? kyllä olen pakolla ns kotirouva kun en työtä saa ja kyllä minulla on lapsi.ap
Eiköhän se ole tullut hyvin selväksi miksi uskottavuutesi on nollassa.