Mikä on paikka jonne kannattaisi matkustaa edes kerran elämässä?
austraalia, japani, peru, uus seelanti, indonesia, havaiji...
Kommentit (38)
Bangkok on ihmeellinen kaupunki, ja Thaimaa yleensäkin tutustumisen arvoinen :)
Suomalaisille Helsinki.
Tunne pääkaupunkisi.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisille Helsinki.
Tunne pääkaupunkisi.
Tytär täyttää 18 ja ajattelin viedä perheen yllärimatkalle jonnekin kauas. Helsinki taitaa nyt valitettavasti jäädä pois laskuista kuten koko eurooppa.
Itse olen kiertäny Kiinaa, Kaakkois-Aasiaa, käynyt myös USA:ssa ja eripuolilla Eurooppaa, Israelissa ja Turkissa. Sanoisin kuitenkin, että Pohjois-Norja on ehkä kaunein paikka missä olen käynyt... Joskus ei tarvitse lähteä kovinkaan kauas... Kannattaa tsekata esim. Lofootit.
Mielen syövereihin. Hapot saa silkkitieltä.
New York olisi ainakin minun unelmakohteeni?
Minusta eteläinen Afrikka on uskomattoman kaunis ja upea paikka. Hienot maisemat, hyvää ruokaa ja juomaa.
Vierailija kirjoitti:
Silkkitie on pitkä enkä aatellut vanhaa paloautoa lähteä sinne kuskaamaan. Oliko jokin tietty paikka mielessä?
Vierailija kirjoitti:
Itse olen kiertäny Kiinaa, Kaakkois-Aasiaa, käynyt myös USA:ssa ja eripuolilla Eurooppaa, Israelissa ja Turkissa. Sanoisin kuitenkin, että Pohjois-Norja on ehkä kaunein paikka missä olen käynyt... Joskus ei tarvitse lähteä kovinkaan kauas... Kannattaa tsekata esim. Lofootit.
Tässä se jo tulikin :D
Vierailija kirjoitti:
Minusta eteläinen Afrikka on uskomattoman kaunis ja upea paikka. Hienot maisemat, hyvää ruokaa ja juomaa.
Tämä on ehdottomasti harkinnan arvoinen paikka.
Riippuu varmaan mistä tykkää? Mun top3 kaupungit on Berliini, Lontoo ja Melbourne. Niitä suosittelen kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Olet siis sitä mieltä että äidin pitäisi antaa LSD-trippi tyttärelle synttärilahjaksi? No, meitä on moneen junaan.. Minä veisin hänet vaikka New Yorkiin tai Los Angelesiin.
Tämähän riippuu ihan siitä mitä haet matkalta.. kulttuuria ja nähtävyyksiä, rantalomaa vai shoppailua vai kenties aktiivilomaa ??
Kaupunki/shoppailu New York
Rantaloma Thaimaassa tai Malediiveilla
Aktiiviloma Tansaniassa (kiipeätte Kilimanjarolle ja käytte safarilla)
Kulttuuria Peruun inkojen jäljille.
Grand Canyon
Aivan jumalattoman upee paikka.
Canada?