Viettekö kuumeisen lapsen hoitoon?

Vierailija

Eräs äiti kertoi vievänsä lapsen hoitoon vaikka aina iltaisin kuumetta mutta koska jaksaa päivät hoidossa. Ei ihme että sairaudet ei parannu. Elokuusta saakka koko ryhmä.ollut taukoamatta sairaana. Miten itse toimitte?

Kommentit (5)

Vierailija

Lasu-ilmoitus voidaan tehdä päiväkodin johtajan toimesta, jos tuollainen on jatkuvaa. Niin räikeä lapsen hyvinvoinnin laiminlyönti.

Vierailija

Pitäisikö itse laatia vanhemmille tiedote ettei tuotaisi kuumelapsia hoitoon vai mitä tekisi? Alkaa kyllästyttämään kun oma lapsi koko ajan kipeä (kuumeisena en vie mut yskäisenä ja flunssaisena vien koska muuten ei olisi tänä vuonna ollut päivääkään hoidossa).

Vierailija

Suppoa peppuun ja lapsi hoitoon, sitten kun päiväunien jälkeen soitellaan että täällä ois kuumeinen lapsi niin hämmästellään että kuinkas se nyt silleen kun pikkusen nuhanen vain ollut.. 

Joidenkin vanhempien touhu on oikeasti järkyttävää. Tuodaan selkeästi sairas lapsi hoitoon ja sitten kun soitetaan että pitäisi hakea kotiin niin aletaan järjestelemään että jos mummi tai kummi ehtisi hakemaan kun itse en täältä pääse nyt ja voivoi kun kiirettä töissä että voisko se lepäillä siellä hoidossa vähän vaan. 

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat