Typerimmät joululahjat aikuisille? Kootaan tänne!

Vierailija

- löylytuoksut
- kangaspussit, minkä sisällä jyviä tai vastaavaa ja auttaa muka kipeisiin lihaksiin
- erilaiset yrttipurnukat, jotka kipataan veteen ja jalkakylpy on valmis.
- Axe/marketin suihkugeelipakkaukset

Sivut

Kommentit (182)

Vierailija

Yksittäiset tuikkukipot, koriste-esineet (etenkin jouluiset), jotkut "ihanat" yveksen hajusuihkugeelit ja rasvat, mietelausetaulut ym krääsä mitä myydään huoltsikoilla, lasten tekemät piparit/leivonnaiset, lasten tekemät askartelut, glitterin/ninjan korut, verkostomarkkinointipuljujen tuotteet, yksittäiset mukit (etenkin valokuvapainatuksella tai hassulla tekstillä)

Vierailija

Vaatteet. Ainakaan minä en ole koskaan saanut vaatetta, jota käyttäisin. Jos haluaa välttämättä vaatetta antaa niin antais vaikka lahjakortin johonkin vaateliikkeeseen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
- löylytuoksut
- kangaspussit, minkä sisällä jyviä tai vastaavaa ja auttaa muka kipeisiin lihaksiin
- erilaiset yrttipurnukat, jotka kipataan veteen ja jalkakylpy on valmis.
- Axe/marketin suihkugeelipakkaukset

Kaikki kelpais minulle. Sain kerran tuollaisen jyväpussin lahjaksi. Käytän sitä lähes päivittäin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No ne v*tun pörrösukat!!!

Mulla taas ovat vakiotuotteena lahjatoivelistalla, joka vuosi:)

Ja tyhmintä on tosiaan kaikki koristeet yms sisutussälä, nuo leivonnaiset yms voi sentään syödä, siitä tuikkukiposta ei pääse eroon kuin heittämällä kaatopaikalle.

Vierailija

Varmaan nuo tuikkukipot. Ostin sellaisen äidilleni synttärilahjaksi, kun olin 11-12-vuotias. En mä silloin tajunnu et miten huono lahja se on. Äiti lahjan avattuaan purskahti itkuun ja sanoi että tämä on hirveintä paskaa ikinä. Jouduin mennä palauttamaan kauppaan.

Vierailija

Yksittäiset astiat, pyyhkeet ja muut tällaiset tavarat, joita aikuinen ihminen yleensä ostaa (on jo ostanut) itse oman maun mukaisina useampana kappaleena. Ei ole loputtomiin "tarvetta" jollekin yksinäiselle kahvimukille tai vieraspyyhkeelle. On vaan jotenkin turhaa tavaraa.

Vierailija

Musta ap;n luettelemat lahjat on ihan jees, samoin pörrösukat :) Ehkä hölmöin lahja itselleni (N 35 v) on sellaiset koriste-esineet, joita en tule käyttämään. Esim. kerran sain taulun, joka ei sovi kotini värimaailmaan yhtään ja kerran ison enkelipatsaan, vaikka en kuulu kirkkoon enkä ole yhtään kristinuskoon päin kallellaan. Koriste-esinetavaralahjoja antaessa olisi hyvä varmistaa, että lahjan saaja todella toivoo tällaista. Sen sijaan paljon parjatut suihkugeeli/vartalovoidepakkaukset ovat mulle ihan jees, koska niitä tarvii aina eikä niistä jää turhaa tavaraa kotiin pyörimään. Itse lahjoja antaessa koitan kanssa miettiä jotain sellaista, josta ei jää turhaa tavaraa lahjan saajalle. Esim. yksi vakiolahjoistani on koota herkkukori/paketti, johon laitan kaikkea hyvää sellaista josta tiedän lahjan saajan ilahtuvan. Esim. teen ystävälle erilaisia laadukkaita teitä, keksejä, hilloja Stokkan herkkuosasolta. Voihan toki olla, että joku pahoittaa mielensä siitä kun ei lahjastani jääkään mitään ns. pysyvää ja kokee, että lahjani on tosi huono.

Vierailija

Anopilta saa järjestäen pelkkää paskaa. Yhtenä vuotena saatiin miehen kanssa sellaiset rekisterikilvet, en kunnolla edes muista mitä luki kun lensi roskiin samantien. Minun kilvessä oli jotain tyyliin "meillä määrään minä" . Huoh. Viime vuonna saatiin mukahauskoja yksittäisiä mukeja kaikenmaailman teksteillä. Voivittu sanon :D anoppini onkin todella tyylitajuton eikä ymmärrä ettei tuollaisia halua kukaan keittiöönsä. Ja minä olen kiittämätön snobi.. Sitten olen myös saanut posliinisen padan kokoa 0,4l. Anteeksi mutta mitä siinä mahtuu kokkaamaan? Meillä on nyt vauva ja hirvittää jo valmiiksi mitä paskaa sekin raukka saa :D kihlajaislahjaksi saatiin markan valokuvakehys, missä kaksi sormusta on liittynyt yhteen ja niihen pitäisi ne kuvat laittaa.. kiitos ei. Ne on kyllä niin white trash sanan todellisessa merkityksessä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Anopilta saa järjestäen pelkkää paskaa. Yhtenä vuotena saatiin miehen kanssa sellaiset rekisterikilvet, en kunnolla edes muista mitä luki kun lensi roskiin samantien. Minun kilvessä oli jotain tyyliin "meillä määrään minä" . Huoh. Viime vuonna saatiin mukahauskoja yksittäisiä mukeja kaikenmaailman teksteillä. Voivittu sanon :D anoppini onkin todella tyylitajuton eikä ymmärrä ettei tuollaisia halua kukaan keittiöönsä. Ja minä olen kiittämätön snobi.. Sitten olen myös saanut posliinisen padan kokoa 0,4l. Anteeksi mutta mitä siinä mahtuu kokkaamaan? Meillä on nyt vauva ja hirvittää jo valmiiksi mitä paskaa sekin raukka saa :D kihlajaislahjaksi saatiin markan valokuvakehys, missä kaksi sormusta on liittynyt yhteen ja niihen pitäisi ne kuvat laittaa.. kiitos ei. Ne on kyllä niin white trash sanan todellisessa merkityksessä.

Noi on roinaa, mutta sun teksi on todella roskasakin käytämää puhekieltä. Eli älä pelkää. et ole snobi,,hih-hih.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat