Onniin paskoja aloituksia koko etusivu
Kommentit (9)
Heihei katkarapu olenkin "äyriäisille" allerginen. mennessäs imasees tuota <=====8
Pilkkuhan tulee jokatapauksessa 8 minuutin päästä. Huomiseen siis täältäkin :)
Eipä väliä kun ei tänne voi enää noin minuutin jälkeen kirjotellakkaan. Harmi vaan kun tämä on ainut aika kun itse kerkeisin kirjotella.
Vierailija kirjoitti:
Eipä väliä kun ei tänne voi enää noin minuutin jälkeen kirjotellakkaan. Harmi vaan kun tämä on ainut aika kun itse kerkeisin kirjotella.
LIeneekö ihmisillä yleistä tuo kyvyttömyys rekisteröityä? Liittyykö se tietokoneen tai mobiililaitteen ongelmiin? Ovatko syyt sittenkin psykoloogisia tai ehkäpä jopa epälooogisia?
Vierailija kirjoitti:
Päätit sitten itsekin laittaa paskan aloituksen. Miksi?
Käyttäjä69 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LIeneekö ihmisillä yleistä tuo kyvyttömyys rekisteröityä? Liittyykö se tietokoneen tai mobiililaitteen ongelmiin? Ovatko syyt sittenkin psykoloogisia tai ehkäpä jopa epälooogisia?
Periaate, muista en voi sanoa mikä heillä syy.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä69 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Periaate, muista en voi sanoa mikä heillä syy.
Siis psykolooginen syy.
Tää oli yhtä paska.