Onniin paskoja aloituksia koko etusivu

Vierailija

nyt häivyn. Hyvästi rakkaat "naiset".

Kommentit (9)

Vierailija

Eipä väliä kun ei tänne voi enää noin minuutin jälkeen kirjotellakkaan. Harmi vaan kun tämä on ainut aika kun itse kerkeisin kirjotella.

Käyttäjä69
Seuraa 
Liittynyt13.10.2015

Vierailija kirjoitti:
Eipä väliä kun ei tänne voi enää noin minuutin jälkeen kirjotellakkaan. Harmi vaan kun tämä on ainut aika kun itse kerkeisin kirjotella.

LIeneekö ihmisillä yleistä tuo kyvyttömyys rekisteröityä? Liittyykö se tietokoneen tai mobiililaitteen ongelmiin? Ovatko syyt sittenkin psykoloogisia tai ehkäpä jopa epälooogisia?

Vierailija

Käyttäjä69 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

LIeneekö ihmisillä yleistä tuo kyvyttömyys rekisteröityä? Liittyykö se tietokoneen tai mobiililaitteen ongelmiin? Ovatko syyt sittenkin psykoloogisia tai ehkäpä jopa epälooogisia?

Periaate, muista en voi sanoa mikä heillä syy.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä69 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Periaate, muista en voi sanoa mikä heillä syy.

Siis psykolooginen syy.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat