Miksi en osaa kunnioittaa monen miehen nussimia naisia?

Vierailija

Miehenä ajatus siitä, että penetroituisi sellaiseen vaginaan, johon moni mies on tyhjentänyt siemennesteensä, on kuvottava. Miksi haluaisin upottaa elimeni toisen miehen spermaan? En ole miehiin päin sitten mitenkään. Nykyaika vaatii yksilöltä kunnioitusta sitä kohtaan, että nainen on levittänyt haaransa jollekin nysäkullille, ja antanut tämän laueta sisäänsä. Olemmeko ihmisiä vai eläimiä? Kaikenmaailman ylilaudan kimppakiva-bi-poitsut voi sitten jättää ne alfateoriansa pois tästä miehen ketjusta. Minua ei toisten miesten eritteet kiinnosta, eikä varsinkaan silloin kun nainen on pilannut itsensä ottamalla ne sisäänsä.

Sivut

Kommentit (43)

Vierailija

Minä en voi kunnoittaa ihmisiä jotka ovat jutelleet toisille ihmisille. Ajatus siitä, että tuhannet typerykset ovat myrkyttäneet tämän sosiaalisen yksilön aivot mitättömillä jorinoilla on täysin sietämätön. Ihminen on pilattu ainiaaksi lukuisten sosiaalisten kanssakäymisten tuloksena.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä en voi kunnoittaa ihmisiä jotka ovat jutelleet toisille ihmisille. Ajatus siitä, että tuhannet typerykset ovat myrkyttäneet tämän sosiaalisen yksilön aivot mitättömillä jorinoilla on täysin sietämätön. Ihminen on pilattu ainiaaksi lukuisten sosiaalisten kanssakäymisten tuloksena.

Kyllä.

Vierailija

Minua eivät kiinnosta miehet, jotka ovat uittaneet penistään ties missä.

Pidän siisteistä ja puhtaista miehistä, jotka käyttäytyvät fiksusti, ovat älykkäitä, kunnioittavat naisia ja elävät lähes selibaatissa.

Elän yksin, koska en hyväksy miespuolisia epäsiistejä kiertojätteitä elämääni. 

Vierailija

Mutta eihän sitä eritettä siellä enää ole, kun sinä rakastut naiseen. Panethan vain naisia, joita rakastat? Et himosta vailla aietta sitoutua?
Vastaa tähän, tai oletan, että panet. Hyi olkoon silloin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on monta? Mä olen ollut n. 6 miehen kanssa, onko se monta?

Lassukan mielestä  siinä on kuusi liikaa.

Voi voi, niinpä tietenkin.

No, ihan sama. =)

Vierailija

0=>  AP UNOHDIT TÄN PILLUUNI EILEN! JÄI KIINNI SPEMEEN!

ps: huomasithan että käytin sanaa "pillu"  kuvaillessani persereikääni, juuri kuten sovimme.

T:Tepposi

ps. Olit kaunis siivä pitsimekossa.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat