Miksi en osaa kunnioittaa monen miehen nussimia naisia?
Miehenä ajatus siitä, että penetroituisi sellaiseen vaginaan, johon moni mies on tyhjentänyt siemennesteensä, on kuvottava. Miksi haluaisin upottaa elimeni toisen miehen spermaan? En ole miehiin päin sitten mitenkään. Nykyaika vaatii yksilöltä kunnioitusta sitä kohtaan, että nainen on levittänyt haaransa jollekin nysäkullille, ja antanut tämän laueta sisäänsä. Olemmeko ihmisiä vai eläimiä? Kaikenmaailman ylilaudan kimppakiva-bi-poitsut voi sitten jättää ne alfateoriansa pois tästä miehen ketjusta. Minua ei toisten miesten eritteet kiinnosta, eikä varsinkaan silloin kun nainen on pilannut itsensä ottamalla ne sisäänsä.
Kommentit (43)
Minä en voi kunnoittaa ihmisiä jotka ovat jutelleet toisille ihmisille. Ajatus siitä, että tuhannet typerykset ovat myrkyttäneet tämän sosiaalisen yksilön aivot mitättömillä jorinoilla on täysin sietämätön. Ihminen on pilattu ainiaaksi lukuisten sosiaalisten kanssakäymisten tuloksena.
Vierailija kirjoitti:
Minä en voi kunnoittaa ihmisiä jotka ovat jutelleet toisille ihmisille. Ajatus siitä, että tuhannet typerykset ovat myrkyttäneet tämän sosiaalisen yksilön aivot mitättömillä jorinoilla on täysin sietämätön. Ihminen on pilattu ainiaaksi lukuisten sosiaalisten kanssakäymisten tuloksena.
Kyllä.
Minua eivät kiinnosta miehet, jotka ovat uittaneet penistään ties missä.
Pidän siisteistä ja puhtaista miehistä, jotka käyttäytyvät fiksusti, ovat älykkäitä, kunnioittavat naisia ja elävät lähes selibaatissa.
Elän yksin, koska en hyväksy miespuolisia epäsiistejä kiertojätteitä elämääni.
Mikä on monta? Mä olen ollut n. 6 miehen kanssa, onko se monta?
Ei hätää ap, luultavasti kukaan ei sulle haluisikaan antaa, eli olet turvassa :)
Vierailija kirjoitti:
Lassukan mielestä siinä on kuusi liikaa.
Mutta eihän sitä eritettä siellä enää ole, kun sinä rakastut naiseen. Panethan vain naisia, joita rakastat? Et himosta vailla aietta sitoutua?
Vastaa tähän, tai oletan, että panet. Hyi olkoon silloin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lassukan mielestä siinä on kuusi liikaa.
Voi voi, niinpä tietenkin.
No, ihan sama. =)
Onneksi Sinä olet puhtoinen peräkammarin poika :) Pysy tuollaisena kuin olet :)
Nämä krapulaprovot vaan huononee viikko viikolta :(
0=> AP UNOHDIT TÄN PILLUUNI EILEN! JÄI KIINNI SPEMEEN!
ps: huomasithan että käytin sanaa "pillu" kuvaillessani persereikääni, juuri kuten sovimme.
T:Tepposi
ps. Olit kaunis siivä pitsimekossa.
Gulan gali hilun gili. Dafa bagramh hifvi gyhmi. Waghu vanjy cuer ku heqqoi lafoi grahhu. Herty darse serter kiolu. Kettbo baffar gioli. Huad kuilo lassa farte.
Miksi kunnioitan enemmän seksuaalista kokemusta omaavia miehiä kuin sivistymättömiä, jotka käyttävät mm. sanaa nussia?
Vierailija kirjoitti:
Miksi kunnioitan enemmän seksuaalista kokemusta omaavia miehiä kuin sivistymättömiä, jotka käyttävät mm. sanaa nussia?
Koska olet paskantärkeä ämmä.
Jakorasiat on todella kuvottavia, halpoja huoria.
Vierailija kirjoitti:
Jakorasiat on todella kuvottavia, halpoja huoria.
Kyllä joillakin on hinnat kohdillaan :D
Entäs jos ei yksikään ole sisälle päästänyt :D