Miksi en osaa kunnioittaa monen miehen nussimia naisia?
Miehenä ajatus siitä, että penetroituisi sellaiseen vaginaan, johon moni mies on tyhjentänyt siemennesteensä, on kuvottava. Miksi haluaisin upottaa elimeni toisen miehen spermaan? En ole miehiin päin sitten mitenkään. Nykyaika vaatii yksilöltä kunnioitusta sitä kohtaan, että nainen on levittänyt haaransa jollekin nysäkullille, ja antanut tämän laueta sisäänsä. Olemmeko ihmisiä vai eläimiä? Kaikenmaailman ylilaudan kimppakiva-bi-poitsut voi sitten jättää ne alfateoriansa pois tästä miehen ketjusta. Minua ei toisten miesten eritteet kiinnosta, eikä varsinkaan silloin kun nainen on pilannut itsensä ottamalla ne sisäänsä.
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
En luottaisi että kunnioitat naista oikeasti vaikka olisi neitsytkin.
Nimenomaan!!
Vierailija kirjoitti:
Miehenä ajatus siitä, että penetroituisi sellaiseen vaginaan, johon moni mies on tyhjentänyt siemennesteensä, on kuvottava. Miksi haluaisin upottaa elimeni toisen miehen spermaan? En ole miehiin päin sitten mitenkään. Nykyaika vaatii yksilöltä kunnioitusta sitä kohtaan, että nainen on levittänyt haaransa jollekin nysäkullille, ja antanut tämän laueta sisäänsä. Olemmeko ihmisiä vai eläimiä? Kaikenmaailman ylilaudan kimppakiva-bi-poitsut voi sitten jättää ne alfateoriansa pois tästä miehen ketjusta. Minua ei toisten miesten eritteet kiinnosta, eikä varsinkaan silloin kun nainen on pilannut itsensä ottamalla ne sisäänsä.
Minäkään en osaa kunnioittaa miehiä, jotka ovat uittaneet heppiään mahdollisimman monissa pillueritteissä. Kuvottaa ajatuskin, että ottaisin sellaisen kalun omaan römpsääni.
Täällä kanssa yksi, eikä ole edes trollaamista. Jos mies on helppoheikki, kiertävä bakteeripesä, jokatytönhuora, niin kyllä se on hirveä turnoff. Joten ymmärrän kyllä ap:ta.
En haluaa puhkinussittua, väsynyttä huoraa minäkään, en rakastajaa, jolla toimitus kulkee vanhalla rutiinilla, jolle olen vain yksi panopuu naapurien lyytien seassa. Nej, tack.