Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Psylliumista mahakipu?

Vierailija
22.11.2015 |

Otin yks päivä psylliumia puoli teelusikallista veteen liotettuna ja join tietty vettä päälle. Seurauksena oli aivan järkky vatsakipu. Nyt söin pitsaa, jonka pohjaan oli laitettu tuota psylliumia ja tuli samanlainen kipu. Mistähän johtuu? Onko muilla ollut vastaavaa?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mahdollista. Syömäsi määrä vain on kovin pieni.

Vierailija
2/11 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli viikon ajan vatsa vähän sekaisin kun söin sitä. Joissain tuotteissa on myös keinotekoisia makeutusaineita, eli jos on ärtynyt suoli, niin kannattaa tarkistaa merkki ja malli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sitä ihmettelenkin, että noin pienestä määrästä tulee kipuja. Siis niin pahoja kipuja, että piti hetki olla kaksinkerroin.. Ja oli cocovin 100% psyllium kyseessä.

Vierailija
4/11 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psyllium aineutti mullekin alussa ihan järkyttävät kivut parin viikon ajan. Lisäksi ilmaa ja ummetusta. 1/3 tl otan päivittäin närästykseen.

Vierailija
5/11 |
08.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huomannut alussa mitään. Mutta ajan kanssa sain psylliumpitoisista sämpylöistä tai kekseistä mahakipuja.

Vierailija
6/11 |
08.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se oo ihmisten ruokaa

Vierailija
7/11 |
08.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Psyllium aineutti mullekin alussa ihan järkyttävät kivut parin viikon ajan. Lisäksi ilmaa ja ummetusta. 1/3 tl otan päivittäin närästykseen.

Auttaako psyllium närästykseen? Hyvä homma, jos näin on!

Vierailija
8/11 |
08.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoitteko psyllium+veden turvota lasissa n. 10 minuuttia ennen nauttimista? Turpo muuten järkyn paljon!

Vierailija
9/11 |
08.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille ei psyllium sovi. Minulle suositeltiin sitä ärtyvän suolen oireyhtymän takia ja vatsaoireet pahenivat huomattavasti.

Vierailija
10/11 |
08.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee ihan jäätävät vatsakivut ja ilmavaivat

Vierailija
11/11 |
08.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psyllium, chia ja pellavansiemenet tekemät mulle tosi kovat vatsakivut ja ilmavaivoja aina - ihan aina! En enää edes yritä käyttää. No, pellavansiemenet menevät todella pienenä määränä (siis esim. valmiissa jyväleivässä, mutta eivät muuten eli esim. juuri liotettuna ja jugurttiin sekoitettuna).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi