Miehet ei kannata tavoitella naisia

Vierailija

Pillu on overrated. Don't put pussy on pedestal, stop chasing that pussy. Valitse MGTOW ja kulje omia polkuja

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Vähän samaa mieltä. Naiset tavoittelee itse niitä unelmiensa miehiä ja vähän typerää siihen on mennä yrittämäänkään jos ei sellainen satu olemaan, molempien osapuolten ajan tuhlaamista.

Terveisin Naispelko22

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mäkin tykkään enemmän rakastella miestä. Terv. Miehinen mies Ps. Natsaisko? Ei haittaa, jos sulla on vähän hoono soomi.

Onko susta todella miestä hommiin?

-melkeinheteromies-

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
MGTOW on tekosyy niille, jotka ei saa naista.

Femakko sheimaamassa. Mitä tavoiteltavaa on vmäisessä lompakkoloisessa?

Vierailija

Loistavaa. Ehkä naiset saavat vihdoin ja viimein kulkea rauhassa kadulla, nautiskella oluesta baarissa jne. ilman että miehet liimautuvat heti kiinni kuin iilimadot.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
MGTOW on tekosyy niille, jotka ei saa naista.
Olen tuon asian vankka kannattaja, minulla on tyttöystävä. Tuon perusidea on vain se, että homma toimii minun ehdoilla. Ja perinteisiin ansoihin ei mennä.

Vierailija

Mua harmittaa oikeesti välillä kun en oo homo :D Tuun nii pljon paremmin toimeen miesten ja kaverieni kanssa... naisten kanssa sit ihan eri juttu. Miesten kanssa kaikessa on järkeä, naisten kanssa ei.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Loistavaa. Ehkä naiset saavat vihdoin ja viimein kulkea rauhassa kadulla, nautiskella oluesta baarissa jne. ilman että miehet liimautuvat heti kiinni kuin iilimadot.

Joudut tosin maksamaan itse ne oluesi jatkossa  ;)

Vierailija

Mä ainakin kerään rohkeutta ja antaudun eräälle ukkomiehelle. Olis jo pitänyt mutta en oikein luota itseeni. Merkit hänen puoleltaan olivat ihan selvät. Häntä panetti suuresti. Niin minuakin miksi en rohkaissut häntä. Nyt kaduttaa. Olin niin niin valmis kiimainen. Toivottavasti saan uuden tilaisuuden . Mitenköhän uskallan. Mikä ihme mua vaivaa.
-kiimainen rouva leski-ikäinen

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mua harmittaa oikeesti välillä kun en oo homo :D Tuun nii pljon paremmin toimeen miesten ja kaverieni kanssa... naisten kanssa sit ihan eri juttu. Miesten kanssa kaikessa on järkeä, naisten kanssa ei.

Itsellä päinvastoin naisena. Miehet ovat potentiaalisesti vaarallisia ja vaikeasti ymmärrettäviä, naiset supermukavia ja ihania <3

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat