Keksikää mulle sairaus jonka varjolla voin olla pois 1-2 päivää.

Vierailija

Olen oikeasti ihan loppu (avioero ym.) enkä pysty menemään töihin.

Kommentit (11)

Vierailija

kävele päivystykseen, kerro että avioero vie voimat, lääkäristä riippuen saat oikeaa sairaslomaa oikeaan syyhyn, ei tarvi keksiä mitään. avioero voi viedä vaikka kuinka syvään masennukseen.. ota aikaa toipumiseen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
kävele päivystykseen, kerro että avioero vie voimat, lääkäristä riippuen saat oikeaa sairaslomaa oikeaan syyhyn, ei tarvi keksiä mitään. avioero voi viedä vaikka kuinka syvään masennukseen.. ota aikaa toipumiseen.

Nämä yleensä tulee sairaustodistukseen Zkoodilla joka tarkoittaa sitä, että työnantajan on annettava olla sairauslomalla, mutta hänen ei ole pakko siitä maksaa eli, jos haluat palkkaa sairaslomastasi olisi syytä olla sitten oikeasti "sairas" . Vatsatauti on yleensä sairaus jonka vuoksi ei ole pakko edes hakeutua lääkärille, tämä tietenkin on hyvä varmistaa omalta työpaikalta miten toimitaan. Jos hakeutuu lääkäriin vatsataudissa eipä ne siellä tee muuta kun hoitajalle määrää joka kirjoittaa saikkua, eivät tutki sen kummemin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Nämä yleensä tulee sairaustodistukseen Zkoodilla joka tarkoittaa sitä, että työnantajan on annettava olla sairauslomalla, mutta hänen ei ole pakko siitä maksaa eli, jos haluat palkkaa sairaslomastasi olisi syytä olla sitten oikeasti "sairas" . Vatsatauti on yleensä sairaus jonka vuoksi ei ole pakko edes hakeutua lääkärille, tämä tietenkin on hyvä varmistaa omalta työpaikalta miten toimitaan. Jos hakeutuu lääkäriin vatsataudissa eipä ne siellä tee muuta kun hoitajalle määrää joka kirjoittaa saikkua, eivät tutki sen kummemin.

Höpsistä, lääkäri laittaa siihen äkillinen stressireaktio (mikä on ihan tottakin!) ja sairauspäivärahan saat.

Vierailija

Minä pyytäisin lomaa. Mikset voi suoraan sanoa esimiehelle, että on paha tilanne, olet ihan loppu ja haluat lomaa muutaman päivän? Olen itse noin 20 työntekijän yhteisössä esimiehenä. Rehellisyys kannattaa. Meillä on joustettu, annettu lomaa, jopa palkatonta pyynnöstä. Saikkupoissaolot ovat vähäisiä, ja inhimilliset tekijät pyritään huomioimaan, koska ihminen ei ole kone.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat