Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miespuolinen ystäväni huitaisi minulta VAHINGOSSA huulen halki, nyt poikaystävä raivoaa hänelle ja uhkaa suunnilleen hakata

Vierailija
22.11.2015 |

Vaikka kuinka selitin että se oli todellakin vahinko. Tämä ystävä, vaikka Timo oli meillä kylässä ja mies oli tällä välin koiria käyttämässä. Pyysin Timoa josko hän saisi jumittuneen lipaston laatikkoni auki, kun minä tai mies ei siinä olla onnistuttu. Hän on kuitenkin paljon isompi ja massiivisempi kuin mieheni niin ajattelin kysyä. Olin hänen takanaan kun hän kiskoi laatikkoa, sitten kiskaisi todella kovaa ja laatikko aukesi. Valitettavasti minä seisoin siinä takana vähän kumarassa seuraamassa miten homma etenee ja seurauksen voi arvata. Kyynerpää osui huuleeni ja huulesta tuli verta + ympärillä on mustelma ja kieli toiselta puolen tunnoton.

Poikaystävä tuli koirien kanssa ja näki naamani, (ei siinä silloin ollut vielä edes mustelmaa)
Alkoi huutaa Timolle että mitä täällä on tapahtunut ja käski hänet välittömästi ulos kämpästämme. Ei uskaltanut päin naamaa alkaa hänelle uhota mutta kun lähti niin nyt hokee kuinka aikoo vetää Timoa turpaan yms.

Yritin selittää tilanteen mutta ei mennyt läpi. Mitä teen? Soitin Timolle kaiutin päällä ja molemmat kerroimme miten tilanne meni, mutta ei. Vieläkin uhoaa kuinka palkkaa jonkun hakkaamaan Timon ja että hänen naistaan ei hakata.

Mitä teen kun ei mene perille? :(

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on vajaa. Ei siihen auta mikään.

Vierailija
22/31 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tollasilla miehillä on yleensä pieni muna, ylikompensoivat sen pienuutta juuri noin.

Häpeääkö jotkut ihan oikeasti munansa kokoa? Eipä omakaan vekotin lepotilassa näytä paljoa miltään mutta väliäkö tuolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kävi joskus samantapaisesti mutta mies ei sen jälkeen kehdannut liikkua kanssani varmaan kuukauteen ettei häntä pidetä naistenhakkaajana :D

Vierailija
24/31 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi harrastit ison ja massiivisen Timon kanssa lipaston aukaisemista sillä välin, kun miehesi oli ulkoiluttamassa koiria?

Vierailija
25/31 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo poikaydtävä on itse potentiaalinen pahoinpitelijä. Usein noin suhtautuvat ovat. Logiikkana on, että sinä olet esine, jonka poikaystävä omistaa, eikä kellään muulla ole oikeutta tehdä mitään hänen omaisuudelleen. Ainoa jolla on siihen oikeus hänen mielestään, on hän itse.

Kannattaa googlata ja tutustua varoitusmerkkeihin, joita on nähtävissä väkivaltaisesta suhteesta etukäteen. Tuossa niutä on.

Vierailija
26/31 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wt

Vierailija
27/31 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt usko että hän ketään oikeasti alkaa pahoinpitelemään, saati tilaisi jotain hakkaajaa :D

Räjähtää vain niin helposti, nyt jo rauhoittunut. Voisin lähiaikoina ehdottaa että sopisi Timon kanssa tuon jutun.

18, kyllä meillä käy kavereita ihan molemmista sukupuolista ja toinen voi sillä välin käyttää koirat tai käydä vaikka pyykkituvassa ilman pelkoa että toinen heti pettää/vehtaa toisen kanssa :D Surullista jos oma suhteesi on tuollainen mitä kuvailit.

ap

Just. Äärimmäisen omistushaluinen naisesta. Räjähdysherkkä. Taipuvainen käyttämään väkivaltaa.

Onnea tuleviin vuosiin.

Vierailija
28/31 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi oli niin paras ku uhkaa palkata hakkaajan :D ei oo tarpeeksi miestä hoitaa homma ite :D

Vierailija
29/31 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastihan rakastelitte ison ja massiivisen Timon kanssa (onko muuten kookas sieltäkin) ja tipahdit vahingossa kesken kiimaisimman takaapäinoton sängystä naamallesi lattialle. 

Vierailija
30/31 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on pari vuotta vanha ketju.. Mitenhän kävi Timolle lopulta?

Vierailija
31/31 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Timo on niin iso kaveri että pitää kyllä huolen ihtestää!

Mutta antaako poikaystävä timolle, isolle massiiviselle miehelle, pientä reikäänsä?

Se on se todellinen kysymys.

Kyllä kaiken perusteella näyttää siltä, että poikaystävä haluaa sopia ja sinetöidä asian aukaisemalla Timolle peräaukkonsa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan