Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joku n.5v lapsi vei vanhukselta kaupassa kainalosauvat, äiti vain hihitti

Vierailija

Kai olen sitten jotenkin vanhanaikainen kun en tajua miksei äiti komentanut lastaan palauttamaan sauvoja. Sauvat nojasivat penkkiin ja pappa istui siinä odottamassa (vaimoaan ilmeisesti) Pappa huuteli lapselle että palauta ne sauvat heti, mutta ei mitään reaktiota

Lopulta sen papan (oletettu) vaimo sitten tuli kaupasta, otti ne sauvat lapselta ja ojensi papalle. Äiti ei edes pyytänyt anteeksi. Sanoi vain naureskellen "Meidän *Katihan vain vähän kokeili"

Kommentit (3)

Vierailija

Todella törkeä äiti ja kasvattamassa lasta samanlaiseksi. 

Ja olet kyllä hirveä jos tuo naurattaa. Ne sauvat on tarvitsevalle välttämättömät. Sama jos vietäis ihmiseltä kengät ulkona kävellessä. Tai jalat...

Tulee mieleen eksäni, joka kerran suutuspäissään repi mun vaatteet ja rikkoi silmälasit. Myöhemmin hän alkoi sitten heitellä mua päin seiniä, ja hänestä tulikin eksä. Mutta toi silmälasien rikkominen oli kyllä yhtä paha mulle sokeelle kuin seinään päin heittely. Kun kerran en mitään ilman niitä nähnyt.

Eron jälkeen meninkin ensi töikseni likinäköisyysleikkaukseen ja tokaksi sitten itsepuolustus/taistelulajikurssille.

Vierailija

Ei ole lapsen vika!Se varmasti luuli että ne on sen isin joka tarvii niitä kun on iltavuoroon menossa.Olisi vaan pakannut ne mukaan ostoskassiin mutta onneksi papan vaimo huomasi erehdyksen jo kaupassa eikä lapsen äiti vasta kotona.Näin äiti välttyi huonolta omaltatunnolta ja kuumeiselta pähkäilyltä palauttaakko sauvat vai mitä niille nyt pitäisi tehdä?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat